Tento článek o „vzdělávacím“ systému se zaměřuje hlavně na základní školství, které, podle mého názoru, je nejzločinnější částí celého vzdělávacího řetězce a poškozuje děti úplně nejvíc. Cílem článku je upozornit na příčiny tohoto žalostného stavu a nastínit cesty nápravy.
.
Záměrně se zde nechci zabývat ani středním, ani vysokým školstvím, kvůli udržení přijatelného rozsahu článku. Pro tyto vyšší školy platí pochopitelně totéž, co pro základní školu. Vysokému školství se více věnuji v článku Věda a vědci, který s tímto tématem hodně souvisí, stejně jako Lékaři a doktoři. Jestli jste je nečetli, tak oba doporučuji přečíst předem.
Úvod
Jako úvodní obrázek jsem si vypůjčil kresbu z filmu The Wall od Pink Floyd. Mám pocit, že toto mistrovské dílo z roku 1979 je velmi nadčasové a dnes je aktuální víc než kdykoliv předtím. Proč si to myslím? Uvedu několik příkladů debility ve vztahu k dětem, které bude těžké ještě někdy překonat:
Tak tohle jsme prosím svou vlastní hloupostí a neschopností dovolili dělat na našich dětech! Strčili jsme je do klecí jako nějakou drůbež. Pácháme to celosvětově na tom nejcennějším, co máme! A děláme to z důvodu neexistující pandemie neexistujícího viru, který nikdo nikdy neizoloval, a kterým se nelze a nikdy nešlo nakazit! Ve jménu čeho jsme jim tedy zničili rok života, nechali je dusit v infikovaných, toxických a vysoce zdraví škodlivých maskách, které jim způsobily nevratné škody na jejich rozvíjejících se mozcích? Proč museli být na celý rok izolováni od svých kamarádů, od babiček a dědečků a různých sportovních a kulturních aktivit? Děti se staly tichými svědky největší pandemie debility, svědky kolapsu myšlení jejich rodičů, učitelů a vlastně všech dospělých! Vzpomínku na tuto celosvětovou ostudu lidstva jim už nikdo nikdy z hlavy nevymaže! V učebnicích se bude jednou psát, že „Dospělí lidé, žijící v období 2020-21 byli tou nejhloupější a nejomezenější generací všech dob!“
Vy pedagogové, uvědomujete si, že jste měli být tou složkou národa, která v těchto těžkých chvílích ukáže, že má mandát a inteligenci na to, někoho něco učit, že je chytřejší, a že půjde příkladem?
Vy pedagogové jste měli táhnout českou zemí, společně se všemi lékaři a právníky a protestovat proti těm evidentním zhovadilostem naší bezVlády! Ano, první měli jít rozhodně lékaři, a to hned na začátku tohoto podvodu, a ne se účastnit zvěrstva hromadného testování a vakcinování národa! Hned za nimi měli vytáhnout do boje právníci, roznést všechna nesmyslná nařízení a omezení na kopytech a podpořit své spoluobčany. A s nimi v průvodu měla jít policie a armáda, a ne být aktivní složkou represí proti obyvatelstvu. Že je to naivní? Ne! Tohle mělo být to jediné správné řešení, a to celosvětově. Pak jste měli jít vy učitelé všech stupňů škol a dát jasně najevo, že chcete dál učit, že chcete děti zpátky do škol hned a bez podmínek, které ohrožují vaše i jejich zdraví!
Neudělali jste to? Tak jsem zvědav, co budete dělat, až se budete mět postavit znovu před děti a něco je učit, právě vy, kteří jste prokázali, jak jste na tom špatně s inteligencí a myšlením a kteří jste je ještě nedávno napomínali, že nemají ve třídě správně nasazenou roušku! Pod celospolečenským tlakem a z nedostatku vlastní vůle a zdravého rozumu je dnes už většina z vás dokonce vakcinovaná, takže ne naše děti, ale vy jste teď tím nebezpečím pro ně. Jestli to ještě nevíte, tak právě ti vakcinovaní jsou největší hrozbou pro zdravou populaci. Píšu o tom v předchozích článcích, tak kdo chce, přečtěte si to. Co teď s tím? Jak dál? Dosah této otřesné situace lze zatím jen odhadovat.
Jakmile se všichni lidé dozví pravdu, o jak kolosální podvod tady šlo a jak primitivní lži jste nalítli, tak už nikdy nebude svět jako předtím.
Jediné, co vám zbyde udělat, je omluva a odchod: „Milé děti, já se vám hluboce omlouvám, že jsem ten primitivní test inteligence nezvládl/a a tím zklamal/a vaši důvěru. Odcházím pracovat do jiného segmentu ekonomiky, kde nebude tak na závadu moje neschopnost používat mozek!“
Možná se tento problém vyřeší jinak, probíhá tady totiž současně zajímavá selekce lidstva pomocí vakcinace. Víme, že náhody neexistují, a proto se pojďme podívat, které segmenty hospodářství budou nejvíce zasažené postupně odpadávajícími naočkovanými jedinci.
První na likvidaci měli jít senioři. To je nejsmutnější část celého podvodu! Systém je vyděsil k smrti a prohlásil je za nejohroženější skupinu. Tito lidé bohužel většinou nic jiného než televizi nesledují, a hlavně mají disciplínu a věří autoritám. Proč je systém chtěl zlikvidovat jako první? Hned z několika důvodů: satanský systém si je vzal na mušku, protože stojí ekonomiku nejvíce peněz, většinou se nedokáží účinně bránit a hlavně jsou staří lidé paměť národa. To je ten hlavní důvod, proč museli být likvidováni jako první, aby nikdo už nemohl vzpomínat, jak to bylo dřív za starých dobrých časů…
Jako druzí v pořadí šli zdravotníci – to jsou ti, kteří se hned po vládě nejvíc provinili. Ti měli proti tomuto nesmyslu protestovat jako první. Měli okamžitě veřejně prohlásit, že se lidi nemusí bát, protože viry nejsou nakažlivé. Nikdy neměli dovolit testování invazivními PCR testy, protože právě způsob provedení testu je logicky nevysvětlitelný a žádnými způsoby neobhajitelný. A aplikace smrtících vakcín náleží výhradně popravčím četám ve státech, kde existuje trest smrti. V Čechách si zahrál na kata kdejaký felčar nebo sestra!
Podle mých informací je prakticky celé zdravotnictví ovakcinované, až na pár světlých výjimek. Takže zdravotníci se o sebe v podstatě postarali sami a hned za nimi jsou na řadě učitelé. Ve svém okolí pozoruji, že dobrovolně na vakcínu chodí celé učitelské kolektivy! Neuvěřitelné! Jak to nazvat? Že by dobrovolný odchod těch, kteří budou v novém světě již nepotřební?
Jestli se tady odehrává nějaká pandemie, tak je to pandemie debility! Ale pozor, debilita není léčitelná! Dokonce to vypadá, že na rozdíl od viru dokáže být i nakažlivá!
Četl jsem včera nový výplod MŠMT – STRATEGIE VZDĚLÁVACÍ POLITIKY ČR DO ROKU 2030+
Zde je výběr několika perel této „strategie“:
- o tom, co se bude ve školách učit, mají rozhodovat aktivisté ze žákovských parlamentů
- žáky základních škol mají učit studenti středních škol a středoškoláky zase budou učit nedostudovaní vysokoškoláci
- má být „zkvalitněno“ zavádění inkluze (označované „společné vzdělávání“) do školek
- má být zajištěno doučování pro „znevýhodněné žáky“ a zároveň má být vymáhán zákaz placeného doučování dětí „bohatších rodičů“
- má dojít k nahrazení známek tzv. „formativním hodnocením“; to má mít převážně ústní podobu – učitel žákovi zpětnou vazbu pouze řekne – rodiče tak ztratí přehled o výsledcích dítěte
- „distanční výuka“ má zůstat zachována i po skončení koronavirové krize – jen bude přejmenována na „kombinovanou výuku“
- nemají být veřejně dostupné informace o kvalitě škol, aby „se nezvětšovaly sociální nerovnosti“
- má dojít k prolomení dat o jednotlivcích z různých informačních systémů – děti mají být sledovány už od vstupu do vzdělávacího systému, tedy od školky
A to jako někdo myslí fakt vážně? Po zveřejnění tohoto nesmyslu měli učitelé z celé republiky sednout do autobusů a měli jet do Prahy na MŠMT a okamžitě vyhodit všechny podepsané autory z oken! Plaga už měl za tohle dávno lepit pytlíky v Ruzyni! …Ale ne! Od pedagogů žádná reakce! To znamená, že s tím všichni učitelé souhlasí? Tak si může bezvláda dál utahovat šrouby podle libosti a všichni se tomu vždy pokorně přizpůsobí a jede se dál! Děkuji, ale takové pedagogy-demagogy fakt nepotřebujeme!
Kdo bude mít zájem a žaludek povrtat se více v tomto odporném elaborátu, zde jsou zdroje:
https://www.msmt.cz/vzdelavani/skolstvi-v-cr/strategie-2030
A to byl zatím jen úvod!
Podle pravidla, že na tomto světě je všechno otočeno proti lidem, to musí platit i o celém „slavném“ školství a vzdělávacím systému vůbec. Dokonce v této sféře to musí být dotaženo k naprosté dokonalosti, protože právě zde se pracuje na likvidaci celých generací pěkně od píky! V článku Věda a vědci jsme si řekli, že vědci jsou koncentrováni ve vědeckých a akademických komunitách, aby byli pod kontrolou a zajistilo se, že nic nemohou vymyslet. Jenomže na eliminaci tohoto nebezpečí se systematicky pracuje ihned od příchodu nového člověka na svět.
Narození
Dítě přichází na tento svět a je plně vědomé. Pro toho, kdo neví přesně, co si pod tímto výrazem představit, tak je to plně propojená duše s vyššími JÁ, kde dítě může využívat plnou intuici, je vševědoucí a dokonalé, vidí auru, pozná lež od pravdy, dobrého člověka od špatného, je schopno číst myšlenky, komunikovat mentálně se zvířaty a tak dále. Jediné, co zatím dítě neumí, je ovládat svoje nemotorné tělo a mluvit. To si mnozí dospělí nesprávně vysvětlují tak, že je to ještě takový malý debílek, a také podle toho s dítětem zachází. Jenže tenhle „malý debílek“ je momentálně nejgeniálnějším tvorem na planetě! Bohužel, většina rodičů je v tomto okamžiku v porovnání s čerstvě narozeným dítětem primitivní, omezená, bezcitná a surová lidská rasa! Vlastně je to tak, že v porovnání s tímto dítětem je tím debílkem právě rodič. Myslíte si, že přeháním? No, uvidíme!
Dítě se většinou rodí v porodnici. To je záměrně vymyšlené stresové zařízení, kde je všechno vytvořeno naprosto opačně, než jak by to pro blaho dítěte a rodičky mělo být. Pod zástěrkou zajištění kvalitní péče tu jako sudičky v tomto ohavném prostředí slouží zcela cizí lidé, kteří se podle toho k matce i k dítěti chovají. Všichni jsou oblečení ve stejnokrojích jako řezníci a někdy dělají i tomu podobnou práci. Kdyby si dítě mělo vybrat, na jakém místě by se chtělo narodit, tak tohle zařízení je toho pravým opakem. Všechno okolo porodu je na hony vzdálené ideálnímu stavu! Myslíte si, že se nad tím někdo zamýšlí? Ano, jsou vysoce probuzené alternativní matky, které rodí do vody nebo doma za asistence porodní báby, ale kolik jich je? 99,99…9% populace ani nepřemýšlí nad tím, že by na tom mohlo být něco špatně!
Jdeme dál! Na přivítanou na tento dojebaný svět dostane naše děťátko plnou palbu jedovatých látek, jako je rtuť, hliník, formaldehyd a další mňamky v podobě povinného očkování. Je to takový Welcome drink na přivítanou, aby dítě hned v tu chvíli jasně vědělo, do čeho se to právě narodilo, co ho tady čeká a s kým bude mít tu čest. Opět pod pláštíkem ochrany zdraví necháme nacpat do vytouženého a milovaného děťátka látky, o kterých víme, že jsou to prudké jedy! (rozhodně to ví ti, co je miminku aplikují)
Zde je citace z webu Ministerstva životního prostředí o rtuti:
Rtuť a její sloučeniny poškozují zejména nervový a kardiovaskulární systém všech živých organizmů. Jsou nebezpečné zejména pro těhotné ženy (pronikají přes placentární bariéru do organismu plodu) a malé děti, u kterých prokazatelně zpomalují vývoj nervového systému.
Ještě někdo si po přečtení dovolí obhajovat prospěšnost jakékoliv vakcíny? Jestliže nějaké dítě zemře pár dní po porodu, tak to mohlo být i tím, že duše pochopila, že si spletla planetu.
První krůčky
Pak nastává několikaleté období, kdy je dítě jenom s rodiči nebo jenom s jedním rodičem. Kdyby se jednalo o duchovně vyspělé rodiče, tak by to mohlo být nejšťastnější období dítěte, ale bohužel to tak není a s každou další generací od převratu 1989 to jde s lidmi prudce ze svahu. V tomto článku toto období přeskočíme, protože to s kritikou vzdělávacího systému úplně nesouvisí. Školství je tedy první instituce, se kterou se malý človíček setká, a tudíž je pro „systém“ nepřijatelné vynechat jedinečnou příležitost zničit v člověku, co se dá. Jestliže chci zničit nepřítele, tak vzdělávací systém je k tomu ideální nástroj.
Jesle a školka
Každý vyspělý stát by měl disponovat předškolními institucemi typu jesle nebo školka především pro výjimečné a nouzové stavy, kdy se matka nebo otec z nějakého dostatečně vážného důvodu nemohou o dítě postarat. Těmi důvody mám na mysli především tragické události, kdy se rodiče nebo jen jeden rodič ocitne v těžké situaci a nemůže ji sám vyřešit. Pro tyto případy by tady mělo existovat nouzové řešení na přechodnou dobu plně v režii státu. Rozhodně by to neměly být úschovny pro odložené děti matek, které si potomka pořídily proto, protože je to společenská nutnost, nebo jim někdo nakukal, že už jim tikají biologické hodiny, ale ony přece chtějí dělat kariéru! Nebo naopak nouzová zařízení pro matky samoživitelky nebo rodiče ve finanční tísni, které ekonomická strategie státu žene co nejdříve vydělávat.
Na tomto bodě bych chtěl poukázat na pokrytectví většiny státních zřízení, kde vlády něco jiného tvrdí a něco jiného dělají. Svými činy vlády jasně ukazují, o co jim jde, a že blaho lidí to není ani náhodou! Stát, který by chtěl mít zdravé generace dětí, by snadno dokázal vytvořit takové podmínky, aby mohl rodič s dítětem zůstat doma tak dlouho, jak bude chtít a neměl žádnou nouzi. Potom by totiž odpadla i potřeba mít tolik jeslí a školek. Jenže o to přece žádné vládě nejde! Pro výcvik nových otroků to vůbec není potřeba. Proto to dělají přesně naopak a rodiče postaví do takové ekonomické situace, aby dítě muselo jít do školky co nejdříve a mohla začít jeho převýchova a přeprogramovávání! A ještě nám všem nabulíkovali takové zhovadilosti, jako že se dítě musí před nástupem do základní školy adaptovat na kolektiv! A všichni té kravině věří a cpou dítě do školky, i když nemusí! Nikdo si nepokládá ty správné otázky! Matka by se přece snadno mohla stýkat s dalšími matkami, kdyby na to měla čas a peníze a dítě by si zvykalo na ostatní děti v přirozeném prostředí, a hlavně za plné přítomnosti matky, která je přece pro dítě nejdůležitější! A ta nejzásadnější otázka je: jestliže je nástup na základní školu takový stresový faktor, jak se nám snaží naznačit, na který se dítě musí rok předem připravovat, tak je asi na té základní škole něco hodně špatně, nemyslíte? Nemělo by se náhodou dítě do školy těšit? Nemělo by tam chodit proto, že tam chodit chce? Ale to už předbíháme…
Základní škola
Stát se ve 21. století bije v prsa a hrdě prohlašuje, že má povinnou školní docházku jako projev sociálně vyspělé společnosti. Tak to je nehorázný blábol! Je to už hodně dávno, kdy byly tak těžké časy, že děti nemohly chodit do školy, protože na venkově byla dětská pracovní síla potřebná v rodinném hospodářství. Ve městech zase chodily děti pracovat do továren, aby pomohly uživit rodinu. Do škol mohly chodit jen ty děti, jejichž rodiče si mohli dovolit obětovat jednu pracovní sílu nebo měli dost peněz. Škola nebyla rozhodně samozřejmostí a tomu odpovídalo všechno. Vážili si toho i děti, i rodiče, ale i učitelé. Učitel nebyl v těchto dobách jen nějaké zaměstnání, ale poslání. Učitelé tomu většinou obětovali všechno. Bylo nepsaným zvykem, že učitel neměl ani vlastní rodinu a většinou neměl ani žádný majetek. Byl nadprůměrně vzdělaný (samozřejmě v poměrech tehdejší doby), měl rád děti, ovládal hudební nástroje, měl trpělivost a zároveň i výsledky. Děti většinou takového učitele milovaly a vzhlížely k němu jako k nejvyšší autoritě. Proč? Protože z těchto lidí vyzařovala moudrost a láska. Učitele každý rád ubytoval ve svém domě, byla to otázka cti. Proč? Protože učitel byl většinou i zárukou cnosti a spravedlnosti. Moudrost, kombinovaná se skromností. Dostávali najíst, dostali oblečení, přístřeší a všichni z vesnice k nim chodili na rady.
Teď na tomto bodě si zkuste uvědomit, na jaké úrovni jsou dnešní učitelé! Při srovnání s vesnickým učitelem před 150 lety nemůže obstát žádná z dnešních rychlokvašek ani náhodou!
Tak jaký výdobytek vlastně máme? Získali jsme povinnou školní docházku, je prý i bezplatná (jako rodič ten pocit někdy nemám, když vidím, co všechno musím platit!), a co dál nám to přineslo? Naše děti se do školy netěší a učení je nebaví. Bylo by jednoduché říct, že jsou děti rozmazlené a co by za to děti před 200 lety daly, kdyby mohly chodit do takové školy! Jenže takhle to prostě není a nemůže být, to bychom lhali sami sobě a nikam bychom se nedostali. Nejprve musíme problém připustit a pojmenovat, abychom ho mohli vyřešit.
A jsme v jádru článku, kde se pokusím rozebrat všechno, co je na současném základním školství špatně.
Prostředí – školní budovy jsou prvním a posledním výdobytkem, který je opravdu lepší, než býval v minulosti. Není tam zima, jsou tam velká okna, lavice jsou prostorné a židle pohodlné. Je tam tekoucí voda, splachovací toalety, tělocvična, hřiště a jídelna. Tím ale výhody končí. Na chodbách, ale i v každé třídě, je všudypřítomná silná wifina a děti jsou vystaveny celou vyučovací dobu záření jak v Černobylu. Prakticky každé dítě má u sebe mobil, takže v jedné třídě je koncentrace 20-30 mobilů, které neustále komunikují s operátorem a k tomu silná wifi. Až se za velice krátkou dobu všichni lidé dozvědí, jak škodlivé jsou tyto frekvence, a to zvláště pro děti, tak jsem zvědav, jak se k tomu postaví všichni ti ředitelé, kteří dělali všechno proto, aby jejich škola měla nejlepší a nejsilnější datovou infrastrukturu v okrese! Že o škodlivosti frekvencí neví běžní smrtelníci, je pouze jejich ostuda, ale že to neví učitelé a ředitelé škol, je zločin!!! Řešení je přitom tak jednoduché! Kabelový internet ke všem počítačům, žádné wifi a telefony do školy nenosit vůbec nebo je nechávat vypnuté ve speciální kleci u vchodu do školy!
Učitelé – na základních školách mohou učit jen „vystudovaní“ pedagogové, kteří na to mají papír a titul. To v dnešní době stačí k tomu, aby se takový člověk postavil před naše děti a formoval jim jejich myšlení již od 6ti let. Nikoho nezajímá, jaký má učitel světonázor, jestli je to pedofil nebo buzerant; tady máš osnovy a těch se drž! Osobnost učitele je zcela nepodstatná, ani není dovoleno tuto osobnost ve výuce nějak zohlednit! Ve většině případů je to možná dokonce i dobře. Světový rozhled těchto učitelů je horší než u surikaty, vědomostní výbava podprůměrná, další schopnosti žádné. Přesto tito lidé zneužívají svého postavení a dovolí si svými omezenými názory, například na politiku, ovlivňovat žáky. Mluvím tady o trestuhodném zneužití nezletilých při protestních akcích na podporu nesmyslů jako např. neoliberální agendy #VyjdiVen v roce 2018! Nebo běžné agitky před volbami a komentář pedagoga k významným událostem, ze kterého vyplývá, že dotyčný nemá ani tušení, v jakém zrůdném systému se právě nachází.
A stejně jako doktoři klidně budou dávat nemocnému člověku s rakovinou tu nejjedovatější možnou chemoterapii, aby mu ještě více uškodili, tak se učitelé neštítí vyučovat bludy bez ohledu na to, jak tím děti poškozují. Je to zřejmě i důsledek všudypřítomného alibismu a neschopnost uvědomění si vlastní zodpovědnosti. Dělají to prostě proto, že je to také tak učili, navíc je to v učebnici, kterou vybral někdo jiný. Ta je zase součástí učebních plánů a poplatná prolhané době. Ale hlavně, že mají své teplé místečko, zaměstnání, které vzbuzuje úctu už jen ze setrvačnosti. Mají pocit, že dostávají výplatu, aniž by si uvědomili, že se jedná pouze o úplatek, aby bez keců a bez přemýšlení dělali práci dál a nepřemýšleli u ní o tom, že se vědomě nebo nevědomě podílí na devastaci celých nových generací. Je i dost těch, kteří si myslí, že když mají titul, že se nemusí vzdělávat a stali se z nich dinosauři, zbyteční a připravení na vyhynutí.
Když se vrátíme k popisu typového učitele v 19. století a pokusíme se provést porovnání, tak to dopadne pro dnešní učitele velmi špatně. Z tehdejšího učitele nemají vůbec nic! Určitě se shodneme na tom, že učitelé by měli být moudří. Jak se to jako stane, že bude právě dostudovaná učitelka moudrá?! Může být inteligentní, vzdělaná, možná i trochu sečtělá, ale těžko bude ve 25 letech moudrá! Lidské vlastnosti – nikdo se těmito aspekty učitelů nezabývá, a tudíž může být učitel prakticky jakýmkoli způsobem ujetý, úchylný a zjistí se to, až když spáchá nějaký zločin. Že si zástupce ředitele, o kterém se ví, že osahává žákyně, bere dobrovolně tělesnou výchovu v 8. a v 9. třídě, je dnes vnímáno jako normální běžná věc. Ctnost a úcta – jsou z dnešního hlediska přežité a zastaralé pojmy, kterými se nikdo neobtěžuje zabývat. Jak může učitel/ka získat úctu žáků, když pracuje s počítačem, jako kdyby se to naučil/a teprve včera!? Většina žáků umí pracovat s mobily a s výpočetní technikou o několik úrovní lépe a rychleji než učitel. Není to snad totéž, jako kdyby měl instruktor horolezení strach z výšek? A pak se diví, že jsou k smíchu a nemají autoritu. Autorita – tu učitel buď má anebo nemá. Záleží to na tom, jak velkou je osobností. Jak se stát osobností s přirozenou autoritou žádná škola nenaučí. Osobnosti se ale už moc nevyskytují. Občas se ještě vynoří z minulosti někdo ze „staré školy“ a kázeň si dokáže zjednat přirozeným způsobem, ale těch je čím dál méně. Znám učitele, kteří si dokáží udržet pozornost ve kterékoliv třídě (i v 6.-8.!). Těm ale určitě není 25 let, nýbrž 55 a více a mají něco za sebou. Až tato generace odejde do důchodu, nastane kolaps školství podle amerického vzoru! Všeobecné znalosti – myslíte si, že se dnešní dítě napadne obrátit se s důvěrou na svého učitele, když bude mít nějaký problém nebo bude potřebovat s něčím poradit? Nevím, ale myslím si, že většina učitelů není synonymem poctivého a spravedlivého vzdělance, na kterého se lze obrátit s čímkoliv. Proč? Protože je všeobecně známo, že dnešní učitelé jsou jen figurky, které plní nějakou svou úlohu, která byla systémem vytvořena a všichni se jí jen přizpůsobili, aniž by přemýšleli, že to takhle už vůbec nedává žádný smysl!!! Těch příčin, proč se to stalo, bude hodně. Primární příčina je záměr systému, který to tak chce. Dále je to zkostnatělostí školství jako takového. Pedagogové vlastně přejdou jen z jedné strany katedry na druhou – z pozice žáka rovnou do pozice učitele. To nemůže fungovat ani náhodou, protože tam zcela vypadlo nejdůležitější období, kdy se formuje osobnost člověka, která je právě nezbytná pro učitelské poslání. Většinou nepoznali nic jiného, jiné poměry a vztahy v jiných odvětvích nebo oborech. Jsou ve špatném smyslu slova disciplinovaní, dodržují pravidla, aniž by o nich přemýšleli, moc se nebouří a chybí jim bohužel potřebný nadhled. Možná je selekce daná už tím, kdo dnes chce studovat pedagogickou fakultu? První skupinou jsou ti, kterým jde jen o titul a do školství po absolvování VŠ vůbec nejdou, a to zejména z finančních důvodů. Pak jsou ti, kteří se na jinou školu nedostali, tak to jdou „zkusit“ aspoň na „pajdu“. Bohužel to pak jdou „zkusit“ i do praxe a podle toho to pak vypadá. Pak je skupina nejméně početná, a to jsou ti, kteří šli studovat na PF, protože chtějí učit. Zde nutno poznamenat, že převažují dívky, v pracovním procesu pak tedy ženy. Ze školství se tím už dlouhodobě stalo matriarchální zřízení. Nejen z výše zmiňovaných finančních důvodů zoufale chybí mužský prvek, což má další spoustu negativních důsledků. Jako ve všech oborech, i ve školství existují výjimky, které se navzdory všemu snaží dělat svoji práci co nejlépe. I za ten mizerný plat dělají, co mohou, aby děti něco naučili. Čest těmto výjimkám! Tyto výjimky jsou nepochybně tak inteligentní, že vědí, že o nich tento článek není. Píšu o vzdělávacím systému jako celku a ten tyto výjimky nedokáží změnit. Společenská prestiž – učitelské povolání je dnes veřejností bráno ne jako poslání, ale jako služba! Od toho se bohužel odvíjí i postavení učitele ve společnosti. Tytam jsou doby (platilo ještě za 1. republiky), kdy učitel byl Pan učitel. Dnes je to otloukánek, který je terčem rozmarů a rukojmím nálad technologiemi zblblého žákovského kolektivu. Je držen pod krkem nadřízenými, které zase drží v šachu nekritičtí rodiče se svými často přehnanými nároky, předsudky a obavami. Je zavalen přebujelou, zbytečnou, samoúčelnou a často dvojitou agendou (papírovou i elektronickou), a přehnanou zodpovědností za jakékoliv psychické i fyzické aktivity žáka. Dnešní učitelé jsou nedůvěryhodní a jsou tam jen proto, že tam někdo být musí, protože máme povinnou školní docházku! Svoji úlohu, tu prapůvodní, to celé už dávno přestalo plnit! Je to stejné zaměstnání jako kterékoliv jiné, jsou to vlastně jen obsazené pozice, odškrtnutá políčka v tabulce, zaměstnanci, kteří berou mizernou výplatu za mizernou práci! A tím se dostáváme k dalšímu bodu a tím je:
Systém – jde o systematickou likvidaci školství celosvětově ze strany nadnárodních elit! Zde už ani vláda státu nehraje žádnou roli, protože jak je u našeho národa tradicí, cítíme se vždy nejlépe, když jsme hluboko zasunuti do nějakého významnějšího zadku, momentálně do zadku fašistické a zrůdné EU. O nějaké samostatnosti tu nemůže být ani řeč. Takže dostáváme zvrácená nařízení a jen je bez jakéhokoliv odporu zavádíme do života. Od povinné inkluze, až po LGBT agendu nového světového řádu (NWO). O co jde systému? Vychovat tupé stádo otroků s vymytým mozkem, s masivními komplexy a pokud možno s nějakou úchylkou např. ve formě svobodného výběru z 62 druhů pohlaví. Vede k tomu vcelku jednoduchá cesta. Nejprve se v celém vzdělávacím systému sníží platy. Tím proběhne přirozená selekce a ti chytřejší odejdou. Pak se zavede tak rozbujelá a mocná byrokracie, že způsobí další vlnu odchodu ze školství a ti co zbydou, jsou tak zahlceni nesmyslnou agendou, že už jim na nějaké přemýšlení o smyslu školství nezbyde ani čas, ani nálada. Jsou vycucaní, otrávení a unavení. Vzdělávání dětí se nějak z celého procesu vytratilo a cíleně se stalo tím posledním, o co tady jde. Škola, aby vůbec přežila, si musí zajistit žáky. To znamená, že se musí podbízet a dělat věci tak, aby se nějaký rodič nenaštval a nedal dítě do školy sousední. Takže se situace obrátila. Místo aby se rodič doprošoval, aby dítě mohlo chodit do vybrané školy, tak se škola doprošuje o dítě s následným zvráceným postojem žák versus škola. Už jen zbývá ošetřit, aby na škole nezačal učit někdo osvícený a neukázal ostatním učitelům nebo školám příklad hodný následování. To mají na starosti pevně dané osnovy a síť inspektorů, kteří kontrolují jejich dodržování. Takže proč by se snažil učitel děti naučit něco navíc nebo něco zajímavého, když by si tím jen přivodil problémy. Další ranou do vazu celému základnímu školství je zvrácený neoliberální přístup k řešení problémů žáků. Když si za minulého režimu nějaké dítě začalo dovolovat na učitele příliš, tak dostalo takovou čočku, že už ho to udělat znovu ani nenapadlo. Ono dostat pravítkem nebo ukazovátkem přes prsty fakt bolelo! Když si mazánek začal doma stěžovat na učitele, dostal od táty ještě jednu várku. A bylo po problémech! Dnešnímu děťátku se ale nesmí zkřivit ani vlas, jinak si papínek vezme právníky a udělá celému pedagogickému sboru peklo na zemi namísto toho, aby ztřískal rozmachaného výrostka na hromadu! To jsou ty výdobytky neoliberální demokracie!
Osnovy – systém si dal na této části velmi záležet. Co se děti naučí už na základní škole, je pro systém nejdůležitější. Ty prolhané základy se pak v dospělosti velmi těžko opravují. Osnovy celosvětově připravují skupiny speciálních psychologů, vycvičených v metodách manipulace a ovládání mysli. Jejich schopnosti, metodiky a technologie jsou na velmi vysoké úrovni, aby nevycvičený a naivní pedagog nikdy nepoznal, že se jedná o psychologickou vojenskou operaci. Informace ze všech předmětů jsou mistrně poskládané tak, aby nebyl záměr na první pohled zřejmý, ale výsledek se dostaví až poté, co to nějaký žák v plném rozsahu absorbuje. Obraz světa, který v jeho mysli následkem „vzdělání“ vznikne, je tak lživý, pokřivený a zmanipulovaný, že se z toho většina průměrných lidí těžko ještě někdy vyhrabe. Je to ale přesně tak, jak systém potřebuje. Cílem je získat armádu poškozených a přeprogramovaných jedinců s materialistickým myšlením a s vyvinutou pouze levou mozkovou hemisférou. Místo pokory nastupuje arogance a přebujelé ego, doprovázené neschopností vytvořit vlastní silnou a cílevědomou osobnost. Defektní chování je považováno za nový životní styl.
Polopravdy, lži a manipulační techniky lze nalézt v každém předmětu. Výčet by byl na několik knih. Zeměpis je zmanipulovaný a lživý, dějepis je katastrofa s polopravdami v každém odstavci, fyzika zakrývá nejzásadnější informace stejně jako chemie, biologie je zcestně orientována na nejabsurdnější detaily z rostlinné a živočišné říše, jako například o stavbě těla plžů, ale záměrně se vyhýbá nejdůležitějším tématům, například, že viry nejsou nakažlivé nebo že jakékoli elektromagnetické vlnění je pro člověka vysoce škodlivé. A tak je to se vším! Celé osnovy jsou záměrně orientované na kaleidoskopické a často encyklopedické informace ze všech různých nesmyslných oborů, které dohromady žáky pouze zahltí balastem, prakticky zcela nepoužitelným. To nejdůležitější tam naopak záměrně chybí. Když se zeptáte pedagoga z druhého stupně, proč se učí tolik nepodstatných věcí, odpoví vám, že proto, že to bude vyžadováno na střední škole! Aha! Takže škola pro školu! Samoúčelná vymývárna mozků sloužící pouze jako fitness pro levou mozkovou hemisféru.
Klasifikace
Cílem klasifikace je vytvořit v dětech stres a komplexy. Ti, co se nechají strhnout soutěživostí o lepší prospěch, ti mají stres a ti, co se do tohoto závodu nezapojí, mají komplexy. Ti, co na to nemají intelektuálně vůbec, mají oboje a nenávidí ty, kteří to zase naopak všechno zvládnou na jedničku. Super, že? Rozděl a panuj v praxi!
Snažil jsem přijít na to, co je vlastně řídící myšlenkou pro aplikaci klasifikačního nesmyslu? My tím vlastně sdělujeme, že si myslíme o našich dětech jen to nejhorší, že jsou to líná a necílevědomá stvoření, pro která by bylo nejlepší nedělat nic, nic nevědět, o nic se nezajímat a jen se válet. Tvrdíme, že klasifikací v nich vytváříme motivaci, kvůli které se budou donuceni naučit hromady nesmyslů, o kterých jsme my rozhodli, že je musí umět, aby se mohli ve svém životě stát stejnými primitivy a otroky, jako jsme my! Copak není každé dítě přirozeně zvídavé? Copak děti nestrkají všechno do pusy, aby to poznaly? Rozebírají všechno na atomy, aby pochopily, jak co funguje, až nás to někdy přivádí k šílenství? Není to snad důkaz toho, že děti jsou přirozeně aktivní a rozhodně né líné? Dítě si dokáže hrát s tím, co ho baví třeba celý den v kuse! Ani nemusí jíst a nechce jít ani spát! Když má dítě nějakého koníčka, dokáže se naučit neuvěřitelné věci zpaměti, nastudovat dějiny čehokoliv a najít si přátele po celém světě se stejnými zájmy, protože ho to baví! Děti se dokáží stát čímkoliv, ale musí je to bavit a motivovat, a to může jedině tehdy, když to má nějaký smysl. Škola v podobě, v jaké ji dětem vnucujeme, žádný smysl nemá, a proto je to nebaví a musíme je nutit absorbovat kraviny násilím, přes znásilňovací klasifikační systém! Všichni se ohání Komenským, pedagogickými poradci, psychology, odborníky, a nakonec vytvoří takový paskvil, který nemá s Komenského učením vůbec nic společného. Svěřili jsme naše děti rádoby odborníkům a tím jsme je zradili. Jsou vydány napospas primitivnímu středověkému školství za dozoru novodobé inkvizice! Asi i proto musel přijít Covid, aby i tuto oblast odkryl a umožnil pochopit, že tudy a takto dál jít už není možné.
Čím vyšší vzdělání, tím lépe!
Ale otázkou je, pro koho je to lépe? Kdysi tohle platilo a za minulého režimu zvláště. Všechny školy byly v rámci možností kvalitní, protože na nich učili vzdělaní učitelé. Za socialismu mělo školství mnohem vyšší úroveň než dnes a mnohem vyšší než v té době kdekoliv na západě. I když bylo principiálně špatné ze stejných důvodů, které tady uvádím, tak ale dokázalo aspoň vyprodukovat chytré lidi. Inženýr, který absolvoval školu v 70tých letech, byl nepochybně odborník, který mohl začít rovnou pracovat na jakémkoliv pracovišti. Kvůli obrovské setrvačnosti omíláme dnes tuto mantru z nadpisu odstavce stále dokola, i když už dávno neplatí. Ihned po politickém převratu došlo k likvidaci našeho školství a podle západního vzoru směřujeme mílovými kroky ke stupidnímu americkému modelu.
Jsme tak zabednění, že nejsme schopni vzít v potaz změny, které v posledních 30 letech ve školství nastaly a přehodnotit svoje názory. Lidé, co zažili kvalitní socialistické školství, budou už navěky opakovat svým vnoučatům, že se musí učit, aby z nich „něco bylo“.
A tak kvůli své omezenosti pochopit, že je dnes všechno obráceně, vnucujeme dětem myšlenku, že plnohodnotným se člověk stane teprve tehdy, když dosáhne co nejvyššího vzdělání. A tak se ve školce dítě připravuje na šok, který zažije na základní škole, na základní škole učí dítě samoúčelné nesmysly, aby mohlo být přijato na střední školu, a ta je zase přípravou na školu vysokou. Když student opustí ve 24 letech vysokou školu, tak zjistí, že nic z toho, co se učil, není pro reálný život použitelné a chce-li se něčím začít opravdu zabývat, musí se začít učit znovu a sám. Ze svého okolí cítí dotyčný „inženýr“ pohrdání a výsměch. Bohužel ve většině případů oprávněně, protože na rozdíl od kluků, kteří se vyučili a už od 18ti let něco dělají, neumí vůbec nic. Má za sebou 18 let výcviku levé mozkové hemisféry a pravou hemisféru zakrnělou. Vše důležité na tomto světě řeší právě pravá hemisféra, kterou dotyčný absolvent nedokáže po tolika letech stagnace už ani použít. Ale to už zasahuji do tématu článku o vědcích, kde je přesně toto téma rozpracované.
Školní systém je zcela zvrácený od samého základu, jenže není nikdo, kdo by to dokázal změnit, protože se to tímto nesmyslným způsobem dělá už tak dlouho, že si všichni myslí, že to jinak nejde. Moji rodiče chodili do školy, já jsem chodil do školy a moje děti také budou chodit do školy, tak co je na tom špatného? Odpověď zní: Všechno!
Alternativní způsoby vzdělávání
Jsou tady pokusy s alternativními způsoby vzdělávání, jako je např. Waldorfská škola nebo Montessori a další. Ale to jsou jen alternativy, které také nedokáží opustit rámec stávajícího zkostnatělého vzdělávacího systému. Stejně musí být splněny předepsané osnovy a nějaké klasifikační výstupy jsou nutností pro postup ve vzdělávacím žebříčku. Takže je to trpěno spíš proto, aby se koza i vlk nažrali. Jsem přesvědčen, že ve stávajícím situaci není zásadní změna vzdělávacího systému možná, a ještě dlouho nebude. A nebude ne proto, že by to nikdo nebyl ochoten zavést, ale proto, že setrvačnost lidí bude obrovská a ti, co mají dnes mozky vymleté klasickým vzdělávacím procesem, budou trvat na tom, aby stejný dril absolvovaly i jejich děti a vnoučata.
Co je na vzdělávacím systému špatně?
Na vzdělávacím systému je špatně úplně všechno! Celé se to musí vzít a zahodit. Na zelené louce je nutné založit vzdělávací systém na úplně nových principech. Na prvním místě je příčinou všeho špatného čistý materialismus. Ten je příčinou všeho zla na Zemi, je příčinou degenerace lidstva a konečného pádu této naší „civilizace“, kterého jsme právě svědky. Žádné vzdělávání, věda a akademická půda, zdravotnictví apod. neřeší nic jiného než čistě materialistické pojetí světa. Školství vychovává postižené lidi, kterým chybí druhá polovina člověka! Tito lidé pak odejdou do života a zase po nich chceme jen rozum a logiku. Ano, jsou profese, kde se zdánlivě uplatní jen levá hemisféra, čili rozum a logika, např. strojní obrábění nebo stavebnictví, ale i tam je to chyba. Na každém dnešním výrobku je to koneckonců velmi dobře vidět! Pak je ale stejně velké množství oborů, kde to jen s rozumem a logikou nemůže dopadnout jinak než špatně. Typickým příkladem je zdravotnictví, které řeší člověka jako chemickou sloučeninu! Jenže člověk je vesmírná bytost a má duši a jedno bez druhého nemůže fungovat. Proto doktor západní medicíny nemůže nic vyléčit jen pomocí chemie a skalpelu, protože nevzal na vědomí tu mnohem důležitější druhou polovinu člověka, kterou je duše! Žádná příčina nemoci se nenachází ve fyzickém těle, kde ji doktoři trapně hledají, ale je v myšlení člověka! Totéž učitel! Nikdo by nemohl učit takové nesmysly a takovým způsobem, kdyby vzal na vědomí existenci duše! Kdyby se učitelé vzdělávali a zajímali, tak by přišli na tisíce nesmyslů v osnovách a rozhodně by se nechtěli podílet na lhaní dětem. Buď je učitel tak chytrý, aby si zasloužil označení učitel, pak musí přijít na to, že osnovy jsou pouhý diktát temných vládnoucích sil, a že učit podle nich v žádném případě nebude, anebo bude dětem lhát podle osnov, a pak je to blbec a označení učitel si nezaslouží. Prostě skuteční učitelé by museli udělat vzpouru a měli by odmítnout učit to, s čím nesouhlasí. To je stejné jako s inkluzí. Jsem přesvědčen, že drtivá většina učitelů ví, že je to nesmysl, ale přesto to svým pasivním přístupem dovolili zavést.
Vrátím se teď na začátek mého článku, kde jsem psal o genialitě nově narozeného člověka. Je mi jasné, že to, co teď napíšu, bude pro většinu lidí naprosto nepřijatelné, ale je to tak!
Čistě teoretická úvaha: Kdyby chtěla nějaká společnost, nějaký stát nebo vláda vytvořit podmínky k tomu, aby vznikla nová generace geniálních a duchovních bytostí, které by dokázaly v porovnání se současníky absolutně nepředstavitelné věci a v dospělosti by se pak měly stát hybnou silou pro další změny ve společnosti, tak by udělala například toto:
1. Vytvořila by ideální a optimální podmínky pro „nové“ matky (potažmo partnerské páry/manžele), které mají duchovní předpoklady stát se člověkem nového typu. Těmito podmínkami by bylo dostatečné materiální zajištění a duchovní vzdělání. Vše je jednoduché, ani ne moc nákladné a dávno známé!
2. Nová rodina by dostala podmínky pro výchovu dítěte buď samostatně v soukromí, pakliže by si na to rodiče troufli, nebo v nově vytvořených komunitách, kde by působil nějaký duchovní guru a směroval by celou komunitu tím správným směrem. Vedl by přednášky, pomocí kterých by se rodiče učili důležité věci: proč tady na světě vlastně jsme, proč je materialismus špatný, jak pracovat s dítětem, jak ho rozvíjet, aby se nezničily jeho vrozené schopnosti, ale naopak, aby se maximálně rozvinuly. Zásada by byla hlavně nevychovávat, ale učit se od dítěte a jen být nápomocen a vést správným směrem.
3. Fungovala by nová škola, která by umožňovala dětem různých věkových kategorií společně se věnovat čemukoliv, co je bude zajímat. Bez hodnocení, známkování, bez úkolů.
4. Všichni by fungovali v komunitě, kde by byli mezi svými. Pozor – rozhodně neplést komunitu se sektou!!
Fikce? Zatím jistě. Ale garantuji vám, že takhle to bude v budoucnosti muset vypadat, jinak se lidstvo nepohne ze dna, na kterém právě spočívá a tvrdě spí. V takové komunitě by vznikly ideální podmínky pro život člověka. Neexistovaly by tam nemoci, možná jen u některých rodičů, kdyby se nedokázali dostatečně přizpůsobit novým podmínkám. Ale děti by rozhodně nemoci neměly, a dokonce jsem přesvědčen, že od určitého věku, kdy by se naučily pracovat s energiemi, by mohly automaticky léčit všechny okolo. Za 20 let by vznikl v této komunitě takový zázrak, že by se na to jezdili dívat lidi z celého světa!
A výuka předmětů jak ji známe z dnešní školy? Ta by v této podobě nebyla vůbec k ničemu, protože dítě s plně rozvinutou intuicí, se naučí cokoliv v nepředstavitelně krátkém čase a nebude k tomu potřebovat ani učebnice, ani učitele. Naučí se cokoliv, co již někde ve vesmíru existuje a rovnou se to naučí i správně, a ne přeceděné přes síto matrixu a okořeněné manipulativními lžemi!
Představte si, opět zcela teoreticky, že by se najednou někde objevilo tisíce jedinců geniálnějších než Tesla a Einstein dohromady! Teď by se rozutekli po celé zemi a byli by těmi novými duchovními učiteli pro další nově vznikající komunity. Za 50 let by tato země neměla na planetě konkurenci a model by byl kopírován všude po světě. Proč to žádný stát neudělá ani nedovolí? Vlády raději investují do vojenských programů miliardy dolarů na nákupy nějakých smrtících technologií nebo zbraní. Tento experiment by stál jen zlomek takových peněz, a přesto to nikdo neudělá, ani nedovolí. A víte proč? Protože o to tady vůbec nejde a nikdy nešlo. Lidé jsou jen primitivní pracovní síla, která nemá myslet, ale makat. Otroctví by tím skončilo a babylonský finanční systém by se okamžitě zhroutil. Kdyby všichni viděli, jak to nádherně funguje, tak by se odhalil tento mega-giga podvod trvající celá tisíciletí. Podvod, kdy se pod zástěrkou humanizmu a filantropie dělá na celé planetě vědomá a cílená genocida! Nemyslete si, že jsem něco objevil jako první. Těch pokusů vytvořit podobné izolované kolonie bylo už hodně a všechny byly nakonec tajnými službami rozprášeny přesně ze stejného důvodu. Ve starém systému by to nikdo nedovolil. V novém to možné bude, ale bude asi málo těch, kteří jsou schopni něco takového vytvořit. Uvidíme!
V nových vzdělávacích systémech jsou nejdál Rusové. V Rusku v sibiřských oblastech už existují školy podle těchto nových principů, které respektují člověka jako komplexní duchovní bytost, umožňují rozvoj malých dětí bez omezování a s podporou jejich přirozených schopností. Namísto toho, aby v dětech zabíjeli jejich přirozenou genialitu, intuici a napojení na Universum, pomáhají rozvíjet jejich mimosmyslové schopnosti a vnímání. Je pochopitelné, že učitel, tak jak si ho představujeme v našich nejprimitivnějších podmínkách, nemá v takové škole co pohledávat. V Rusku, zvláště pak v severních oblastech, mají nejvíc lidí, kteří jsou tak duchovně vyspělí, že mohou ve školách toto poslání vykonávat. U nás to bude hodně těžké a na dlouho!
Že to jde i jinak, se můžete podívat zde: https://ulozto.cz/file/maM3YXZhOjUK/ruska-rodova-skola-webm# Je to dokument o Ruské rodové škole pod vedením Michaila Petroviče Ščetinina.
Zvrácený systém vytvořil takové podmínky ve světě, že je každý částečně donucen hrát nějakou roli. Někdo se při tom pošpinil víc a někdo měl to štěstí nebo moudrost, že se pošpinil méně. Nikoho z nás to ale nezbavuje zodpovědnosti za činy, které jsme v životě napáchali. Učitel, který poškodí zdraví dítěte tím, že mu vrazí infikovaný klacek do mozku, se možná bude ohánět nařízením ministerstva školství, ale v konečném důsledku mu to nepomůže, protože zodpovědnost nese každý sám za sebe. Kdyby s tím nesouhlasil, tak mohl dát výpověď nebo se tomu jakkoliv vyhnout. V poslední době je karma velmi rychlá, tak pozor na to!
Po přečtení tohoto článku možná někoho napadne, že dobrovolná sebevražda učitelů pomocí vakcín není až tak náhodná a nepochopitelná. Kdyby to byla taková elita národa, jaká by to měla z principu být, tak by nikdy nemohl žádný pedagog skočit na tak průhledný a trapný podvod, jako je Covid hysterie a z toho vyplývající nesmyslná vakcinace proti neexistujícímu viru. Že by karmická odpověď za desítky let trvající přeprogramovávání nevinných dětí? Nevím. Nepřísluší mi nikoho soudit, jen se tomu všemu, co se okolo nás přehnalo, snažím přijít na kloub.
Lidstvo, které se chová ke svým potomkům takto, si nezaslouží žádný ohled, toleranci, ani další šanci!
Zdroj:
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.