Po harvardském biologovi Dr. Donu Wileyovi (který za záhadných okolností zmizel při výletě k řece Missisipi, kam si odskočil z konání biologické konference v Memphisu a později bylo nalezeno pouze jeho auto s plnou nádrží, došlo k další tragické události ( http://www.rense.com/general25/thedeathofdrwiley.htm ). Ta se přihodila dalšímu vědci, sedmapadesátiletému Robertu M. Schwartzovi ( http://www.rense.com/general17/top.htm ). Byl nalezen zavražděný na své farmě v severní Virginii. Zatímco dr.
Don Wiley pracoval dlouhodobě na výzkumech imunitního systému člověka (jeho specializací byla zejména obrana před Ebolou, HIV, žloutenkou a chřipkou), Dr. Schwartz pracoval přímo na výzkumu sekvencí DNA. Došli vědci k nějakým závěrům, které se stali pro “společnost” nepohodlné? Kdo má prsty v jejich odstranění? Souvisí vše s dalšími zmizeními a tragickými úmrtími předních vědců a expertů, kteří všichni nějakým způsobem působili na vojenském programu “Hvězdných válek”, tragicky zahynuli od roku 1982 a jsou vyjmenováni v tomto seznamu?
AUTONEHODA – Profesor Keith Bowden, 45 let, počítačový vědec, Essex University. V březnu 1982 Bowdenovo auto spadlo s mostu na násep zrušené železnice. Jeho smrt byla označena jako nešťastná náhoda.
POHŘEŠOVANÁ OSOBA – Podplukovník Anthony Godley, 49 let, vojenský expert, vedoucí studijní skupiny na Royal Military College of Science. Godley zmizel v dubnu 1983. Jeho otec mu odkázal více než 60.000 dolarů s podmínkou, že z těchto peněz bude moci čerpat až v roce 1987. Od jeho zmizení ho nikdo už nespatřil a předpokládá se, že je mrtev.
ZASTŘELEN – Roger Hill, 49 let, konstruktér radarů a návrhář, Marconi. V březnu 1985 se Hill údajně zastřelil pistolí ve svém rodinném domku.
PÁD Z VÝŠKY – Jonathan Walsh, 29 let, odborník na digitální komunikaci, pracoval v tajném výzkumném zařízení Martlesham Health Britského Telecomu (a v GEC, Marconiho mateřské firmě). V listopadu 1985 Walsh údajně vypadl z okna svého hotelového pokoje, když pracoval na projektu Britského Telecomu v Abidjanu, Ivory Coast (Afrika). Vyjadřoval obavy o svůj život. Verdikt: případ neuzavřen.
PÁD Z VÝŠKY – Vimal Dajibhai, 24 let, softwarový inženýr (pracoval na naváděcím systému pro torpédo Tigerfish), Marconi Underwater Systems. V srpnu 1986 bylo Dajibhaiovo rozbité tělo nalezeno v hloubce 240 stop pod zavěšeným mostem Clifton v Bristolu. Smrt nebyla označena jako sebevražda.
STĚTÍ HLAVY – Ashaad Sharif, 26 let, počítačový analytik, Marconi Defense Systems, v říjnu 1986 v Bristolu Sharif údajně jeden konec provazu přivázal ke stromu a druhý konec kolem svého krku, potom prudce rozjel svůj vůz. Verdikt: sebevražda.
UDUŠENÍ – Richard Pugh, počítačový poradce pro Ministerstvo obrany. V lednu 1987 byl Pugh nalezen mrtev, okolo krku měl čtyřikrát omotaný provaz. Koroner označil jeho smrt jako nehodu při perverzních sexuálních praktikách.
ZADUŠENÍ – John Brittan, expert na tankové baterie Ministerstva obrany, Royal Military College of Science. V lednu 1987 byl Brittan nalezen mrtev v zaparkovaném autě ve své garáži. Motor ještě běžel. Verdikt: nešťastná náhoda.
PŘEDÁVKOVÁNÍ SE LÉKY – Victor Moore, 46 let, konstrukční inženýr, Marcini Space systems. v únoru 1987 byl Moore nalezen mrtev po předávkování se léky. Jeho smrt byla označena jako sebevražda.
ZADUŠENÍ – Peter Peapell, 46 let, vědec, Royal Military College of Science. V únoru 1987 byl Peapell nalezen mrtev pod svým autem, jeho tvář se nacházela blízko výfuku, v garáži jeho domova v Oxfordshire. Smrt byla způsobena otravou kysličníkem uhelnatým, přestože testy prokázaly, že motor běžel jen krátkou dobu. Cizí zavinění nebylo vyloučeno.
ZADUŠENÍ – Edwin Skeels, 43 let, inženýr, Marconi. V únoru 1987 byl Skeels nalezen mrtev ve svém autě, stal se obětí otravy kysličníkem uhelnatým. Dovnitř jeho vozu vedla hadice napojená na výfuk. Jeho smrt byla označena jako sebevražda.
AUTONEHODA – David Sands, manažer satelitních projektů, Eassams (Marconiho sesterská společnost). Přestože měl být brzy povýšen, v březnu 1987 Sands najel autem plným kanistrů s benzínem do cihlové zdi opušťené kavárny. Byl na místě mrtev. Nebyla vyloučena nečistá hra.
AUTONEHODA – Stuart Gooding, 23 let, postgraduálně studoval, Royal Military College of Science. V dubnu 1987 Gooding zemřel při záhadné autonehodě na Kypru v době, kdy na ostrově probíhalo cvičení školy. Verdikt: nešťastná náhoda.
AUTONEHODA – George Kountis, zkušený systémový analytik na Britské polytechnice. V dubnu 1987 se Kountis utopil poté, co jeho BMW spadlo do řeky Mersey v Liverpoolu. Jeho smrt je označena jako autonehoda.
UDUŠENÍ – Mark Wisner, 24 let, softwarový inženýr na experimentální stanici pro bojová letadla Ministerstva obrany. V dubnu 1987 byl Wisner nalezen mrtev ve svém domově s plastikovou taškou přetaženou přes hlavu. Jeho smrt byla označena jako nehoda při perverzních sexuálních praktikách.
AUTONEHODA – Michael Baker, 22 let, odborník na digitální komunikace, Plessey Defense Systems. V květnu 1987 Bakerovo BMW prorazilo svodidla u silnice, přičemž řidič zahynul. Verdikt: Autonehoda.
SRDEČNÍ INFARKT – Frank Jennings, 60 let, konstruktér elektronických zbraní pro Plessey. V červnu 1987 Jennings údajně zemřel na srdeční infarkt. Vyšetřování jeho smrti nebylo provedeno.
PÁD Z VÝŠKY – Russel Smith, 23 let, laboratorní technik v Atomic Energy Research Establishment. V lednu 1988 bylo Smithovo polámané tělo nalezeno v polovině útesu Cornwall. Verdikt: Sebevražda.
ZADUŠENÍ – Trevor Knight, 52 let, počítačový inženýr, Marconi Space and Defense Systems. V březnu 1988 byl Knight nalezen mrtev ve svém autě otrávený výfukovými plyny z hadice připojené k výfuku. Smrt byla označena jako sebevražda.
ZÁSAH EL. PROUDEM – John Ferry, 60 let, pomocný marketingový ředitel u Marconi. V srpnu 1988 byl Ferry nalezen mrtev podnikovém apartmá, v ústech měl jeden konec elektrické šňůry. Nebyla vyloučena nečistá hra.
ZÁSAH EL. PROUDEM – Alistair Beckham, 50 let, softwareový inženýr, Plessey. V srpnu 1988 bylo nalezeno Beckhamovo mrtvé tělo v zahradní kůlně za domem. Holé dráty, jež vedly do elektrické zásuvky, měl omotané kolem svého hrudníku. Nebyl nalezen žádný dopis na rozloučenou a policie nevyloučila špinavou hru.
UDUŠENÍ – Andrew Hall, 33 let, technický manažer, British Aero-space. V září 1988 byl Hall nalezen mrtev ve svém autě. Byl otráven výfukovými plyny z hadice, která byla připojena na výfuk. Jeho přátelé říkali, že byl oblíbený a že k sebevraždě neměl žádný důvod. Verdikt: sebevražda. Časopis, datum a autor nejsou známi.
Zdroj: Petr S. internet
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.