McDonald’s uzavřel 847 restaurací v Rusku a opustil zemi. Rusové rychle otočili logo o 90° a plánují znovuotevření pod novou značkou „Strýček Váňa“…stejné menu, ale s ruskými surovinami a nižšími cenami.
MC Donalds! Zásah do vlastního cíle. Za pár dní budou všechny prodejny opět otevřeny s novým řetězcem kompletně „made in Russia“. McDonald’s před několika dny pozastavil veškeré komerční aktivity v Rusku.
Duma se rozhodla nahradit zbrusu novou značku s názvem „Uncle Vanya“ (Strýček Váňa), jehož logo je tvarem i barvou velmi podobné americkému řetězci rychlého občerstvení. Informovala o tom ukrajinská zpravodajská stanice Nexta.
Suroviny budou „100% ruské“ a pracovní místa by měla být v podstatě zachována a zároveň by se měly snížit ceny. Na sociální sítě již unikla žádost o registraci nového loga, která, jak bylo zmíněno, je velmi podobná McDonald’s.
Na scéně tajemna se opět vyobrazuje hra se symbolikou. Ano, jde o symboliku, která nám prozradí mnohé. O co tedy ve skutečnosti jde?
Ve skutečnosti se jedná o skryté vyobrazení čísla 13 – levý okraj a dva oblouky.
Logo zlatého oblouku McDonald’s představuje číslo 13, tradiční číslo pro sabat čarodějnic. Zlaté oblouky představují dvojitou duhu, odkaz na ovládání mysli panovníka. Podle jiných výzkumníků by také mohly představovat dva zednářské pilíře.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.