Rodiče odmítají genderovou ideologii ve školách. Nechtějí, aby jejich děti byly ve školách masírovány agendami popírajícími biologická fakta. Vycházejí z toho, že výchova v těchto otázkách má být plně v jejich rukách. Rodič je zodpovědný za zdravý, rozumový, tělesný, citový a mravní vývoj svého dítěte. Tato zodpovědnost je nepřenositelná, tj. nemůže být přenesena na školu. Tohoto práva a zodpovědnosti může zbavit pouze soud.
Vymývání mozků do škol nepatří.
Začátek školního roku přinesl žádosti od rodičů, v nichž žádají učitele a ředitele, aby omluvili jejich děti z hodin, kde by výuka obsahovala genderová či LGBT+ témata nebo popírala biologická fakta. Některé z těchto žádostí byly úspěšné, což zaregistroval i mainstream, například odporně manipulativní článek na iDnes spojuje přirozený odpor rodičů proti indoktrinaci jejich dětí LGBT ideologií na školách s ruskými dezinformacemi. Ne, nejde o žádné „podlehnutí dezinformacím“ ani žádný „boj proti menšinám“, jak se snaží naznačit.
Pokud i vy nechcete, aby vaše ratolesti byly vystavovány LGBT indoktrinaci, tak si stáhněte z webu předmětný dokument, doplňte jej o osobní údaje vašich dětí a doručte řediteli či ředitelce příslušného vzdělávacího ústavu.
ŽÁDOST O VYJMUTÍ Z VÝUKY
týkající se LGBTQ+, genderových ideologií a přidružených témat
Já, _____________________________________
nar.: ________________,
tel: ___________________,
e-mail:______________________,
jakožto rodič a zákonný zástupce mé/mého nezletilého dcery/syna
jméno příjmení dítěte: ____________________________________
nar.: ________________,
tímto využívám svého zákonného práva vyplývajícího ze zákona č. 2/1993 listina základních práv a svobod čl. 32, zákona č.89/2012 Sb. Občanský zákoník, § 856, § 857, § 858 a zákona č. 561/2004 Sb. školský zákon §21 odst. 1 písm. b) e) v souladu s odst.2, na informace o výukových metodách, tématech, materiálech a osobách, které na mé dítě při výuce působí a jakým způsobem tak činí.
V návaznosti na výše uvedené Vás oficiálně žádám o vyjmutí mého syna/dcery z jakékoli výuky či ovlivňování týkajícího se oblasti LGBTQ+, genderových ideologií a podobných témat, ať jsou předávána jakoukoli formou (hra, film, přednáška, čtení knih, divadlo atp.).
Velmi si vážím Vaší pedagogické práce, kterou vnímám jako poslání. Věřím zároveň, že budete plně respektovat mé rozhodnutí, které vychází nejen ze zdravého rozumu, ale i z randomizovaných vědeckých studií o škodlivosti „výuky“ a popularizace výše uvedených témat. Toto záměrné ovlivňování dětí na základě „společenské poptávky“ a lobbingu zájmových skupin často vede k nevratným fyziologickým i psychickým poškozením dítěte. Jako milující rodič jsem vázán zákonnou povinností zasáhnout a hájit tak zdravý vývoj svého dítěte.
Předem děkuji, že mé rozhodnutí budete plně akceptovat a nedojde tak k případnému sporu ve výše uvedených zákonných právech.
Ke stažení v PDF zpracované od strany PRO zde.
Žádost zákonného zástupce o zvýšenou citlivost týkající se genderové ideologie a LGBT+ témat v rámci výuky na ZŠ / SŠ a případné vyjmutí dítěte z výuky, která genderovou ideologii a LGBT+ témata obsahuje.
Jasně, není to reprezentativní průzkum. Ale výsledek 90:10 v anketě na iDNES.cz už výpovědní hodnotu má skutečně velkou. Rodiče zkrátka nechtějí ideologizaci českého školství. Potvrzuje se tak výsledek veřejné konzultace k návrhu nových Rámcových vzdělávacích programů, o jejíž výsledcích jsme vám už psali. Politici by tomu měli věnovat velkou pozornost! [zdroj]
Výsledky a analýza dotazníku k návrhu nových rámcových vzdělávacích programů předškolního a základního vzdělávání ukazují že rodiče nechtějí zavádění genderových ideologií do českých škol. Rozhodující úlohu ve výchově dětí mají podle Ústavy ČR rodiče. Mrkněte na analýzu dotazníku, kterého se v největší míře účastnili učitelé a rodiče děti. [zdroj]
Děkuji za tak vnitřně silné ženy, kterým to není jedno.. jsou schopny vystoupit a projevit emoce nad tak důležitým tématem.. Děkuji za to.
*Kdyby někdo nevěděl kontext, jednalo se o vystoupení ohledně tématu LGBTQ+ na půdě Parlamentu. [zdroj]
Seminár „Zachráňme naše deti pred genderovými ideológiami“. Zvládla som to za nás rodičov! My rodičia to máme v rukách, naše deti trávia viac času v škole ako s nami. Je na nás čo dovolíme školám aby “tlačili” našim deťom do hlavy.
Tohle jste dopustili. Zvěrstva na dětech…
Transparent se rozhodl nás všechny převychovat.
No, tohle video je skutečně k smíchu, alespoň většině normálně uvažujících lidí. Problém začíná v momentě, kdy se na tuhle LGBTrans politickou neziskovku obrátí rodiče dítěte, o kterém si myslí, že je „trans“.
Potom (možná?) přichází na řadu vymytí mozku, hormony, blokátory puberty (chemická kastrace) a končí to na operačním stole…
Minimálně v zahraničí to tak funguje, respektive fungovalo, západ totiž od toho dává ve velkém ruce pryč. My bohužel začínáme… [zdroj]
Je to celé záměr, vychovat co nejvíce exotů, kteří nakonec nebudou schopni si najít a udržet vztah. Podle mě jde pořád o tu agendu o přelidnění planety, kterou do nás cpou horem spodem globalistické bankstr lichvářské „elity“ oligarchové a jejich poskoci z Aspen institutu, London City a FEDu. Čím více exotů, tím méně se narodí nových dětí. LGBT gender a transgender lobby je ideologie smrti, homosexuální společnost je přeci logicky odsouzena k zániku, nemá se jak množit, maximálně obchodem s dětmi a to je opravdu hnus. Vládnou nám sociopatičtí psychopaté WEF, OSF, Tirlaterální komise a další. cpou to do nás skrze filmy, seriály a Soros neziskovky. Jde o globálně organizovaný zločin, stejně jako COVID a „vakcinace“, nebo green deal a v neposlední řadě i ty válečné konflikty. [zdroj
Bez silných mužů nepřežije žádná civilizace.
Pro rodiče, kterým přišla odmítavá odpověď na žádost o vyjmutí z výuky, je k dispozici níže uvedený text.
Jako rodič jsem zodpovědný za zdravý, rozumový, tělesný, citový a mravní vývoj mého dítěte. Tato zodpovědnost je nepřenositelná, tj. nemůže být přenesena na školu. Tohoto práva a zodpovědnosti může zbavit pouze soud. Pokud jsem tedy usoudil, že je pro mé dítě nebezpečné vystavovat ho genderové ideologii, a žádný zákon to nerozporuje, je má žádost o vyjmutí z této výuky nejen naprosto legitimní, ale i oprávněná ze zákona.
Odpověď ředitelům škol v případě zamítavé odpovědi na zaslanou žádost.
V rámci „Žádosti o zvýšenou citlivost“ se rodiče mohou setkat i se zamítavým stanoviskem. Připravili jsme pro Vás společně s aktivním rodičem, panem Ladislavem Kytkou, odpověď řediteli/ředitelce, který Vaši žádost odmítne, na základě které jistě své stanovisko přehodnotí. Znění textu jsme konzultovali s odborníky na české právo.
Nebojte se postavit za práva svá i Vašich dětí.
Tady je příklad dopisu od Amálie Vega:
Vážený pane řediteli,
domnívám se, že školský zákon, konkrétně paragraf 2, jste si špatně vyložil.
Problematika LGBT není vědní obor. Pokud se domníváte že ano, ukažte mi z jakého vědního oboru je? Tudíž nemůže být probírána v předmětech, které zmiňujete, neboť jakákoliv ideologie a už vůbec ne ve školství je neakceptovatelná. Budu citovat naši Listinu základních práv a svobod Článek 2 Listiny proklamuje zásadu demokracie, vylučuje vázanost státu na výlučnou ideologii. A znovu, pokud LGBT není vědní obor jedná se o ideologii.
Dle paragrafu 2 školského zákona je školství jako takové veřejnou službou. Tudíž bych chtěla zmínit, že já Vám své dítě pouze propůjčuji, ale plnou zodpovědnost za to co se moje dítě učí, přebírám já jako rodič.
Dobře, že uvádíte 858 zákona č. 89/2012 cituji: „Při výkonu rodičovské zodpovědnosti jsou rodiče povinni důsledně chránit zájmy dítěte, řídit jeho jednání a vykonávat nad ním dohled odpovídající stupni jeho vývoje, vykonávat péči o nezletilé dítě, dbát o jeho zdraví, jeho tělesný, citový, rozumový a mravní vývoj.“
Neboť toto ustanovení jasně poukazuje na to, že jedna nejdůležitějších povinností je dbát na zájem dítěte a postupovat vždy způsobem odpovídající míře vývoje dítěte.
Rodiče by měli jednat v nejlepším zájmu dítěte a dle § 880 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb. brát v úvahu jeho názor, schopnosti a nadání.
Prvním krokem rodičů by tedy mělo být zjištění názoru dítěte. Toto neplatí, pokud dítě není dostatečně vyspělé na to, aby pochopilo danou situaci a není schopno si vytvořit vlastní názor a následně ho rodičům sdělit.
Tady vidím zásadní problém, protože nezletilé děti a mnohdy i zletilé děti nejsou schopny ohodnotit hloubku této ideologie její dopady, jak na fyzické i duševní zdraví.
LGBT je ideologie na víc úzké skupiny lidí a to především z různých stran politického spektra nebo neziskových organizací, které jsou na tyto strany navázané. Např. Transparent je lobbistická organizace, která tlačí genderovou transideologii jak do škol, tak i v rámci legislativy. Zároveň je naprosto nepochopitelné, že se MŠMT při přípravě metodiky obrací na lobbistickou organizaci prosazující zhoubnou genderovou ideologii právě pro žáky. Je to asi tak, jako by se ministerstvo financí ptalo bank, jak je má regulovat. To mě jen utvrzuje více v tom, že se jedná o okrajovou část lidí , která nám tady chce určovat , jak máme vychovávat své děti a nejen děti, ale i učitelé. Protože učitelé budou podle nové metodiky muset děti učit něco s čím nesouhlasí a jde proti jejich svědomí.
Učitel má v dětech rozvíjet vlastní myšlenky a názory, podpořit v nich touhu po vzdělání a naučit je kritickému a samostatnému myšlení.
Vy tady ale po učitelích chcete, aby šli proti svému svědomí jako člověka i jako pedagoga a zapomněli na svobodu slova. A hlavně aby zapomněli na FAKTA, na vědu a dokonce i na selský rozum.
Doporučuji vám se více soustředit na fakta spojené s touto ideologii a jejich dopady na zdraví dětí než na zákony dehonestující rodičovská práva.
Třeba příběh jedné matky z Ameriky, jejichž dcera spáchala sebevraždu. Místo komplexní terapie kvůli psychickému stavu začali dívce dávat injekce testosteronu, aby se z ní stal muž. A takových případů je spousta. Hlavně tedy v USA a Kanadě. Takže úplně v krajním případě, když už tedy chcete zavádět nějaké vzdělávací programy, které vám doporučuje MŠMT, tak by se v hodinách měly zmínit tyto otřesné případy, které tato ideologie přináší. A tady si nejsem jistá, že by jste byli objektivní už jen z toho jaká je Vaše odpověď a jak si vykládáte zákony, ze kterých si děláte trhací kalendář.
Podle všeho tato ideologie se má vyučovat od 2 stupně ZŠ. A já bych chtěla opravdu podrobně vysvětlit na základě čeho jste zjistil, že tato ideologie rezonuje s tělesným, citovým, rozumovým a mravní vývojem dítěte? [zdroj]