Obrovská krycí operace FBI pro utajení destrukce letadla laserovou zbraní
http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm
Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO
Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
March 27, 2015
Překlad: OrgoNet
Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při „válečné hře“ v úterý sestřelily let 9525http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html se s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán.

Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilianshttp://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .

SVR ve své zprávě uvádí, že prezident Obama byl uvědoměn o nebezpečí této válečné hry – testu laseru – pro civilní letadla již dříve, kdy podobný test téměř způsobil zřícení letu LH1172 společnosti Lufthansa http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/ nad Francií; toto letadlo přesně stejně jako let 9525 společnosti Germanwings rychle začalo strmě klesat k zemi, avšak jeho piloti/kontroloři byli schopni znovu získat nad ním kontrolu.

Nanejvýš zajímavé je, že zpráva SVR uvádí technické nesrovnalosti akce, kterou zve „masívní krycí operace“; ta je prováděna západními výzvědnými službami, aby se občané jejich zemí nedověděli pravdu o tom, co se stalo s letem Germanwings; vše bylo svedeno na kopilota letadla Andrease Lubitze http://www.independent.co.uk/news/world/europe/andreas-lubitz-who-is-germanwings-copilot-who-intentionally-set-plane-on-descent-10135639.html .
Krycí operace za účelem utajení příčin katastrofy letu 9525, jak dále praví zpráva, je vedena specializovanou výzvědnou jednotkou FBIhttp://ewn.co.za/2015/03/26/FBI-asked-to-assist-with-Germanwings-plane-crash-investigation (Federal Bureau of Investigationhttp://www.fbi.gov/ ), která byla povolána na scénu Evropskou unií, která, podobně jako ve všech předešlých incidentech tohoto druhu, aniž znala jakákoli fakta, rozhodně tvrdí, že incident/katastrofa nebyla způsobena terorismemhttp://www.reuters.com/article/2015/03/26/france-crash-whitehouse-idUSW1N0UV00A20150326 .
Experti ruské SVR uvádějí rozpor v tom, že tyto západní výzvědné agentury pod vedením FBI na jedné straně tvrdily, že letadlo nebylo zničeno terorismem, avšak nyní začaly zaplavovat svá státní média zprávami, že kopilot Lubitz byl ve skutečnosti terorista … který zamkl pilota svého letadla vně kokpitu a pak nastavil svévolně kurs http://www.cnn.com/2015/03/27/europe/france-germanwings-plane-crash-main/ , který způsobil jeho naprosté zničení na úbočí francouzské hory.

Vizuální důkazy místa zřícení letu 95265 ukazují, že letadlo pršelo dolů v tisících kousků, což vytvořilo obrovské pole trosek pokrývající stovky akrů na úbočích několika hor, a nelze identifikovat, vlivem čeho je pole trosek tak rozprášené. To může vést k jedinému logickému závěru, že letadlo explodovalo ve vzduchu. Hlavním cílem západních zpravodajských agentur je tento fakt zakrýt a odvést pozornost veřejnosti od toho, co vidí na vlastní oči; proto násilím nutí veřejnost, aby zaměřila svou mysl na „obětního beránka – teroristu“.
Zpráva také vysvětluje, že tato dávno známá taktika krycích operací byla použita s největším úspěchem při útoku 11. září 2001 na Pentagon, kdy američtí lidé byli „přesvědčeni“, že do něj narazilo unesené letadlo, navzdory tomu, že první zprávy CNN tvrdilyhttps://www.youtube.com/watch?v=7BNqgNvUhRQ , že se to nestalo, a fotografické důkazy ukazovaly v obrovské budově díru velikosti raketové střely http://www.storyleak.com/911-fact-the-pentagon-was-hit-by-a-cruise-missile-from-the-us-military-arsenal/ , nikoli civilního letadla.
https://youtu.be/7BNqgNvUhRQ

Jak uvádějí experti SVR ve zprávě, na této krycí operaci je velmi znepokojující, že i kdyby kopilot Lubitz inicioval kontrolovaný let do terénu (CFIT – Controlled Flight Into Terrain http://www.skybrary.aero/index.php/Controlled_Flight_Into_Terrain ) letu 9525, letecké středisko Lufthansy http://www.mimoa.eu/projects/Germany/Frankfurt/LAC%20-%20Lufthansa%20Aviation%20Center na Frankfurtském letišti by to okamžitě detekovalo prostřednictvím leteckého systému ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting Systemhttp://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_Communications_Addressing_and_Reporting_System ) a na dálku by kurs opravila.

Zpráva říká, že sama Lufthansa vysvětluje, jak vysoké technické možnosti má k monitorování svých letadel svými Leteckými centry těmito slovy: http://www.lufthansa-technik.com/frankfurt :
Nepřetržité monitování všech letadel v Údržbovém kontrolním centru:
Technické údržbové kontrolní centrum Lufthansy monitoruje technický stav servisovaných letadel po celém světě, jak na zemi, tak ve vzduchu, a řídí nezbytné postupy. Strukturální stavy letadel a doby nutné pro vyžadované a plánované modifikace a úkoly jsou nepřetržitě sledovány a kontrolovány.
Vše, co patří pod správu flotily, je kontrolováno nepřetržitě a po celém světě. V Dopravním kontrolním centru Lufthansy ve Frankfurtu osazenstvo sbírá veškerá požadovaná data o flotile Lufthansy po celém světě, za použití systému, který je znám jako ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), s použitím datové sítě využívající vysokofrekvenční radio a satelity, a analyzují je. Potenciální chyby jsou okamžitě detekovány.“
Jak praví zpráva, Letecké centrum Lufthansy je tedy schopno „okamžitě detekovat“ a „řídit nezbytné postupy“, i když jsou jejich letadla ve vzduchu. Je nemyslitelné, že by nezpozorovali jedno své letadlo, Germanwings 9525, řítící se strmým pádem k zemi v jižní Francii, a nepřevzali nad ním dálkovou kontrolu dříve, než se zřítilo.
Zpráva též říká, že pro Lufthansu je tak strategicky důležité, aby byla schopna řídit svá letadla na dálku v případě krize či nouze, že to bylo rozhodující, faktorem pro nákup letadel Airbus http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A320_family , která mají světově nejsofistikovanější systém Fly-by-Wire (FBW http://en.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire ), nahrazující konvenční manuální ovládání letadla elektronickým rozhraním.
V systému fly-by-wire, jak zpráva vysvětluje, jsou pohyby ovládání letu konvertovány na elektronické signály přenášené drátem (proto termín „létání na drát“), a počítače letové kontroly určují, jak se mají pohnout aktuátory http://cs.wikipedia.org/wiki/Aktu%C3%A1torkaždé kontrolní plochy, aby byla zajištěna přikázaná reakce. Sysétm fly-by-wire též umožňuje, aby automatické signály vysílané počítačem letadla vykonaly funkce bez zásahu pilota, jako například v systémech, které automaticky pomáhají stabilizovat letadlo, nebo zabraňují nebezpečné operaci letadla mimo jeho letovou obálku.
Zpráva praví, že let Germaniwings 9525 zcela jasně operoval nebezpečně „mimo svou letovou obálku“, avšad Letecké centrum Lufthansy monitorující v reálném čase a schopné řídit toto letadlo bez zásahu pilotů prostřednictvím systém FBW nebylo schopno ho dálkově ovládnout, což jasně ukazuje, že toto letadlo explodovalo ve vzduchu … a pole trosek na místě zřízení to rovněž dokazuje.
Zpráva končí tím, že je politováníhodné, že lidé na Západě se bohužel nikdy nedozví pravdu o tom, co se stalo s letem 9525 společnosti Germaniwings, protože jejich vlády zabrané do válečného štvaní http://www.infowars.com/globalist-wars-killed-over-2-million-people-in-last-decade/ , které v posledních deseti letech zabilo přes dva milióny lidí, vědí, jakou odezvu by mohly očekávat, kdyby vyšla najevo pravda.

Je smutné, že masívní propaganda tajení důvodu totální destrukce letadla Germanwings už nedostihne íránského sportovního novináře Husseina Javadi, který pořídil tuto poslední fotografii v letadle před jeho poslední cestou http://nypost.com/2015/03/26/journalist-captures-haunting-photo-before-boarding-doomed-flight/ . Všichni ostatní, samozřejmě, by se měli začít připravovat na všechny ty senzační zprávy, které se objeví, aby podpořily zastírací operaci … Ona monstra, která tuto propagandu provádějí, už mají dokázáno, že funguje, a že lidé se více než dostatečně spokojí se lží.
Other Reports In This Series To Read For Context: Russian “Shock Of March” Battle Plan Targets Norway, Saudi Arabia“Cheney Gives The Orders, Not Obama!” US Official Rages At KremlinRussia Warns “State Of War” Exists As UK Nukes Prepare First StrikeObama Meets With Top Russian Spy, Warns He Can’t Stop WarMoscow Bomb Shelters Begin To Fill As Russia Prepares For WarTop US Commander Under Arrest For Refusing To Fire Nukes At Russia“Prepare For Nuclear War” Russia Warns Citizens As US Tanks Flood Into Europe,Terrified US Aircraft Carrier Flees From Russian Subs To UK SafetyUS Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians
March 27, 2015 © EU and US all rights reserved. Permission to use this report in its entirety is granted under the condition it is linked back to its original source at WhatDoesItMean.Com. Freebase content licensed under CC-BY and GFDL.

Veteranstoday:

Opravdu věříte, že dveře kokpitu byly zamčené?
Hacked: Did You Really Think Cockpit Door Was Locked?

http://www.veteranstoday.com/2015/03/27/350535/
Posted by Gordon Duff, Senior Editor on March 27, 2015,
By Gordon Duff and Jeff Smith, Editors
Překlad OrgoNet

V zájmu usvědčení prolhaných médií:

S veškerou pravděpodobností posádka kabiny letadla Germanwings mohla vstoupit do kokpitu kdykoliv. Pokud bylo letadlo speciálně naprogramováno k tomu, aby tuto normální schopnost letadla Airbus 320 neumožnilo, aerolinky o tom veřejnost neinformovaly.
Tato informace o zamykání dveří kokpitu je „důvěrná“, protože by to mohla být teoreticky pomoc únoscům. Problém je v tom, že žádní únosci neexistují, zdá se, že jsou to pouze bezpečnostní agentury, které si užívají kradení letadel, jejich sestřelování a přebírání kontroly nad jejich řídícími systémy. Scénář “únosu” znamená vždy vhodnou krycí historku pro média , protože „mrtví muži nemluví“, a místa zřícení jsou vždy urychleně zajištěna a „vybavena“, jak je zapotřebí.
Historka se sebevraždou kopilota GermanWings je jenom novou zápletkou starého příběhu.

Abychom přispěli k explozi informací o nedávné letecké katastrofě ve Francii, provedli jsme jednoduché bádání ohledně funkce dveří kokpitu letadla A320. Níže publikujume operační manuál.

Máme také následující návod převzatý z Operačního manuálu o bezpečnostním systému kokpitových dveří pro letovou posádku používaného Royal Jordanian Airlines, kterážto organizace nám jej laskavě poskytla:

Ident.: DSC-25-11-10-00001006.0001001 / 09 OCT 12
Applicable to: MSN 2649-3685, 4670-5367

Dopředu se otvírající závěsné dveře kokpitu oddělují kokpit od prostoru pro cestující. Mají tři elektricky se zavírající zámky ovládané letovou posádkou. Za normálních podmínek, když jsou dveře zavřené, zůstávají zámky zamčené. Když je požadavek vstoupit do kokpitu, posádka může povolit vstup odemčením dveří, které zůstávají zamčené, dokud se neotevřou tlačením. Když letová posádka nereaguje na požadavek vstupu, dveře mohou být otevřeny i kabinovou posádkou vložením sedmimístného kódu (naprogramovaného leteckou společností) na klávesnici umístěné po straně předního ovládacího panelu.

Server Scribd byl hacknut a shozen, když jsme tam tento manuál vyvěsili.


V okamžiku, kdy jsme zveřejnili operační plán pro dveře A 320 na serveru Scribd, byl server hacknut a shozen. Zde je screenshot ukazujíckí hack:

Změnili jsme IP adresy z UK na USA, Kanadu, Švýcarsko, Německo a Francii, ale hack byl celosvětový. Než bude Scribd moci být obnoven, zde je screenprint ze “závadné” stránky letového manuálu:

Server Scribd opět nahozen, takže celý manuál otvírání dveří je zde: https://www.scribd.com/doc/260119041/a320-Operating-Manual-Cockpit-Door
Další otázky se týkají možnosti časového prodlení, které mohlo vyřadit klávesnici pro otvírání dveří, Ta může být naprogramována pouze samotnou leteckou společností, ale není to vyžadováno a je to zcela volitelné.

Na základě úrovně neformálnosti v GermanWings by se dalo soudit, že žádné omezení do klávesnice nebylo naprogramováno. To by znamenalo, že kabinová posádka, čímž rozumíme letušky, by měly vstupní kód do kokpitu a nejspíše by byly schopny ho vložit, pokud dveře byly v pozici “zamčeno”.

To je důvod, proč toto publikujeme: Nebylo povoleno, aby se tato informace dostala na veřejnost.

V jistou dobu bylo vypuštěno na veřejnost, že „pilot“ bušil na dveře a křičel, ve snaze vstoupit do kokpitu, a tato informace byla rychle přijata jako zásadní.

Satelitní telefony

Navíc, jakmile byla vypuštěna falešná informace, že letečtí kontroloři nebyli schopni kontaktovat posádku letadla, mělo být zmíněno, že členové posádky mají k dispozici satelitní telefony.

Pilot, spíše než by bušil na dveře, mohl z něj velmi snadno zatelefonovat a požádat leteckou kontrolu, aby za něj provedla přistání.

Tyto telefony jsou obvykle v každém prostoru pro posádku, v předním i zadním přípravném prostoru a často i v otevřeném prostoru. Zmínka o tom je například v manuálu pro případ potřeby lékařského ošetření.

Lékařská diagnóza v letadle

V případě jiném, než je velmi málo závažný zdravotní problém, pověřený letový attendant normálně učiní veřejný dotaz, zda je na palubě přítomen lékař nebo jiný kvalifikovaný zdravotní personál). Pokud je odpověď pozitivní, lékařský profesionál bude požádán o vyšetření pacienta a o radu posádce, jaký bude nejlepší další průběh akce.
V nepřítomnosti lékaře – profesionála mnohá letadla mají spojení s lékařskou pohotovostní službou jako je Med Link, Stat MD nebo Med Aire . Poskytovatelé těchto služeb mohou být využiti před letem i při letu, a mohou být kontaktování skrze satelitní telefon, HF neb VHF rádiový telefon skrze stanici ARINC, nebo použitím systému ACARS (Aircraft Communications, Addressing and Reporting System – Komunikační letecký systém


N
ěkterou z těchto metod je možná přímá komunikace s lékařem pohotovostního centra.

Systém proti únosům “Fly-by-wire”

Zmiňujeme zde i stejnou věc, kterou jsme připomínali při zmizení MH370: Moderní letadla s elektronickým systémem řízení „fly- by- wire“ (http://cs.wikipedia.org/wiki/Fly-by-wire) mají už léta na palubě systémy pro samostatné přistání, které byly instalovány, aby zabránily únosům letadel a jejich zřícení na jaderné elektrárny. Bylo nám řečeno, že letadla mohou přistát s použitím tohoto systému i při větru až do 30 uzlů.

Také víme, že tento systém je naprogramován i pro kontrolované zřícení v oblasti, kde budou způsobeny nejmenší škody.

Když jsme četli všechny ty historky o depresích a přítelkyních, které jsou vnucovány veřejnosti, a současně jsou vynechávány důležité informace, které by jako obvykle vedly k nepříjemným závěrům, rozhodli jsme se tímto rozšířit diskusi.

Veškeré zprávy o podobných incidentech, které se zpočátku zdají být nanejvýš racionální, bývají nahrazeny lhaním a vymyšlenými historkami pro zastření skutečných událostí a důvodů. Což se děje i v tomto případě.

Zdroj: OrgoNet.cz