Po harvardském biologovi Dr. Donu Wileyovi (který za záhadných okolností zmizel při výletě k řece Missisipi, kam si odskočil z konání biologické konference v Memphisu a později bylo nalezeno pouze jeho auto s plnou nádrží, došlo k další tragické události ( http://www.rense.com/general25/thedeathofdrwiley.htm ).  Ta se přihodila dalšímu vědci, sedmapadesátiletému Robertu M. Schwartzovi ( http://www.rense.com/general17/top.htm ). Byl nalezen zavražděný na své farmě v severní Virginii. Zatímco dr.

Don Wiley pracoval dlouhodobě na výzkumech imunitního systému člověka (jeho specializací byla zejména obrana před Ebolou, HIV, žloutenkou a chřipkou), Dr. Schwartz pracoval přímo na výzkumu sekvencí DNA. Došli vědci k nějakým závěrům, které se stali pro “společnost” nepohodlné? Kdo má prsty v jejich odstranění? Souvisí vše s dalšími zmizeními a tragickými úmrtími předních vědců a expertů, kteří všichni nějakým způsobem působili na vojenském programu “Hvězdných válek”, tragicky zahynuli od roku 1982 a jsou vyjmenováni v tomto seznamu?

dna2Seznam umlčených vědců:

AUTONEHODAProfesor Keith Bowden, 45 let, počítačový vědec, Essex University. V březnu 1982 Bowdenovo auto spadlo s mostu na násep zrušené železnice. Jeho smrt byla označena jako nešťastná náhoda.

POHŘEŠOVANÁ OSOBAPodplukovník Anthony Godley, 49 let, vojenský expert, vedoucí studijní skupiny na Royal Military College of Science. Godley zmizel v dubnu 1983. Jeho otec mu odkázal více než 60.000 dolarů s podmínkou, že z těchto peněz bude moci čerpat až v roce 1987. Od jeho zmizení ho nikdo už nespatřil a předpokládá se, že je mrtev.

ZASTŘELENRoger Hill, 49 let, konstruktér radarů a návrhář, Marconi. V březnu 1985 se Hill údajně zastřelil pistolí ve svém rodinném domku.

PÁD Z VÝŠKYJonathan Walsh, 29 let, odborník na digitální komunikaci, pracoval v tajném výzkumném zařízení Martlesham Health Britského Telecomu (a v GEC, Marconiho mateřské firmě). V listopadu 1985 Walsh údajně vypadl z okna svého hotelového pokoje, když pracoval na projektu Britského Telecomu v Abidjanu, Ivory Coast (Afrika). Vyjadřoval obavy o svůj život. Verdikt: případ neuzavřen.

PÁD Z VÝŠKYVimal Dajibhai, 24 let, softwarový inženýr (pracoval na naváděcím systému pro torpédo Tigerfish), Marconi Underwater Systems. V srpnu 1986 bylo Dajibhaiovo rozbité tělo nalezeno v hloubce 240 stop pod zavěšeným mostem Clifton v Bristolu. Smrt nebyla označena jako sebevražda.

STĚTÍ HLAVYAshaad Sharif, 26 let, počítačový analytik, Marconi Defense Systems, v říjnu 1986 v Bristolu Sharif údajně jeden konec provazu přivázal ke stromu a druhý konec kolem svého krku, potom prudce rozjel svůj vůz. Verdikt: sebevražda.

UDUŠENÍRichard Pugh, počítačový poradce pro Ministerstvo obrany. V lednu 1987 byl Pugh nalezen mrtev, okolo krku měl čtyřikrát omotaný provaz. Koroner označil jeho smrt jako nehodu při perverzních sexuálních praktikách.

ZADUŠENÍJohn Brittan, expert na tankové baterie Ministerstva obrany, Royal Military College of Science. V lednu 1987 byl Brittan nalezen mrtev v zaparkovaném autě ve své garáži. Motor ještě běžel. Verdikt: nešťastná náhoda.

PŘEDÁVKOVÁNÍ SE LÉKYVictor Moore, 46 let, konstrukční inženýr, Marcini Space systems. v únoru 1987 byl Moore nalezen mrtev po předávkování se léky. Jeho smrt byla označena jako sebevražda.

ZADUŠENÍ Peter Peapell, 46 let, vědec, Royal Military College of Science. V únoru 1987 byl Peapell nalezen mrtev pod svým autem, jeho tvář se nacházela blízko výfuku, v garáži jeho domova v Oxfordshire. Smrt byla způsobena otravou kysličníkem uhelnatým, přestože testy prokázaly, že motor běžel jen krátkou dobu. Cizí zavinění nebylo vyloučeno.

ZADUŠENÍEdwin Skeels, 43 let, inženýr, Marconi. V únoru 1987 byl Skeels nalezen mrtev ve svém autě, stal se obětí otravy kysličníkem uhelnatým. Dovnitř jeho vozu vedla hadice napojená na výfuk. Jeho smrt byla označena jako sebevražda.

AUTONEHODADavid Sands, manažer satelitních projektů, Eassams (Marconiho sesterská společnost). Přestože měl být brzy povýšen, v březnu 1987 Sands najel autem plným kanistrů s benzínem do cihlové zdi opušťené kavárny. Byl na místě mrtev. Nebyla vyloučena nečistá hra.

AUTONEHODAStuart Gooding, 23 let, postgraduálně studoval, Royal Military College of Science. V dubnu 1987 Gooding zemřel při záhadné autonehodě na Kypru v době, kdy na ostrově probíhalo cvičení školy. Verdikt: nešťastná náhoda.

AUTONEHODAGeorge Kountis, zkušený systémový analytik na Britské polytechnice. V dubnu 1987 se Kountis utopil poté, co jeho BMW spadlo do řeky Mersey v Liverpoolu. Jeho smrt je označena jako autonehoda.

UDUŠENÍ Mark Wisner, 24 let, softwarový inženýr na experimentální stanici pro bojová letadla Ministerstva obrany. V dubnu 1987 byl Wisner nalezen mrtev ve svém domově s plastikovou taškou přetaženou přes hlavu. Jeho smrt byla označena jako nehoda při perverzních sexuálních praktikách.

AUTONEHODAMichael Baker, 22 let, odborník na digitální komunikace, Plessey Defense Systems. V květnu 1987 Bakerovo BMW prorazilo svodidla u silnice, přičemž řidič zahynul. Verdikt: Autonehoda.

SRDEČNÍ INFARKTFrank Jennings, 60 let, konstruktér elektronických zbraní pro Plessey. V červnu 1987 Jennings údajně zemřel na srdeční infarkt. Vyšetřování jeho smrti nebylo provedeno.

PÁD Z VÝŠKYRussel Smith, 23 let, laboratorní technik v Atomic Energy Research Establishment. V lednu 1988 bylo Smithovo polámané tělo nalezeno v polovině útesu Cornwall. Verdikt: Sebevražda.

ZADUŠENÍTrevor Knight, 52 let, počítačový inženýr, Marconi Space and Defense Systems. V březnu 1988 byl Knight nalezen mrtev ve svém autě otrávený výfukovými plyny z hadice připojené k výfuku. Smrt byla označena jako sebevražda.

ZÁSAH EL. PROUDEMJohn Ferry, 60 let, pomocný marketingový ředitel u Marconi. V srpnu 1988 byl Ferry nalezen mrtev podnikovém apartmá, v ústech měl jeden konec elektrické šňůry. Nebyla vyloučena nečistá hra.

ZÁSAH EL. PROUDEMAlistair Beckham, 50 let, softwareový inženýr, Plessey. V srpnu 1988 bylo nalezeno Beckhamovo mrtvé tělo v zahradní kůlně za domem. Holé dráty, jež vedly do elektrické zásuvky, měl omotané kolem svého hrudníku. Nebyl nalezen žádný dopis na rozloučenou a policie nevyloučila špinavou hru.

UDUŠENÍAndrew Hall, 33 let, technický manažer, British Aero-space. V září 1988 byl Hall nalezen mrtev ve svém autě. Byl otráven výfukovými plyny z hadice, která byla připojena na výfuk. Jeho přátelé říkali, že byl oblíbený a že k sebevraždě neměl žádný důvod. Verdikt: sebevražda. Časopis, datum a autor nejsou známi.

 

Zdroj: Petr S. internet