SKANDÁL! Krev jako pojivo betonu – jsou naše ulice a domy postaveny doslova na krvi?!
Tento článek by mohl většinu z vás šokovat a vyvolat mrazení v zádech. Nedávno jsem se díval na jedno z videí aktivistky Catherine Thurnerové, která nás všechny upozorňuje na něco zrůdného, a sice na přidávání krve do cementu/betonu používaného k dláždění našich silnic a stavbě domů! Její nejdůležitější výroky jsou uvedeny níže (s mými doplňky v hranatých závorkách):
Nejlepším pojivem pro výrobu betonu je hemoglobin. To věděli už staří Římané, kteří tehdy zotročovali lidi [a římský cement je známý jako “stavební materiál na věčné časy”. Cement je latinský výraz a překládá se jako “lomový kámen” nebo “stavební kámen”]. Starověký Řím se zase vrací ke starověkému Babylonu a dalším starším dynastiím a zde se vracíme k problematice “rituálního zneužívání dětí” a “dětských obětí” [klíčové slovo: Baalův kult].
Větrné turbíny jsou rovněž vyrobeny z betonu. Slouží jako jakýsi zdroj energie pro vše, co je ukryto v podzemí?
Všechny dálnice na světě by byly jakousi “dlažbou”. Jízda po silnicích a dálnicích by byla spíše vedlejším efektem. Co chceme vydláždit, tj. zakrýt nebo skrýt, tím, že svět doslova vydláždíme betonem (to, co se děje v podzemí ve všech tunelech)? Dláždění světa není přirozený vývoj.
Nyní silnice, dálnice, mrakodrapy atd. slouží obchodu, tj. ekonomice. Ekonomika je nám prodávána jako něco dobrého a jako výdobytek lidstva. Ve skutečnosti je to pro nás vytvořené křeččí kolo, otroctví. Je to zástěrka pro něco zrůdného.
Výraz hostitel znamená, že máme co do činění s cyklem, který neustále produkuje hostitele. Jsme hostiteli druhu, který se námi živí [neustále krmíme parazity (vládce a temné energie svou prací, svou krví, svými emocemi a energií].
Odkaz na jednoho z největších výrobců cementu, společnost Cemex, v níž má Bronfman Rothschild podíl. V Tucsonu v Arizoně v USA byly pod továrnou společnosti Cemex podzemní tunely, v nichž byly drženy děti v zajetí. Starosta byl Rothschild a zabránil tomu, aby se tento skandál stal.
Pravidelné inkubátory v tunelech s oplodněnými ženami [k pěstování dětí pro rituální vraždy za účelem získání adrenochromu].
Trumpova administrativa se v současné době snaží tato podzemní zařízení vypátrat a děti zachránit.
Patenty a utajování
Sledoval jsem Catherininy stopy a našel další. Existují nejméně dva patenty, jejichž platnost již vypršela, které zmiňují plnou krev, hemoglobin a červené krvinky jako pojiva pro výrobu lehké betonové směsi pro stavebnictví. Jeden patent pochází z roku 1976 z USA, druhý z roku 1993 od německé společnosti GmbH.
https://patents.google.com/patent/US4203674A/en
https://patents.google.com/patent/DE4314996A1/de
V Tucsonu (Arizona) se podle reportáže malé televizní stanice zdá, že skutečně došlo ke skandálu Cemexu, když byly v blízkosti továrny Cemex pod bývalým místem pro bezdomovce nalezeny bunkry, které podle bývalého námořního tuleně jasně naznačují, že v nich byly drženy děti (nalezené dětské oblečení, pouta na stromě).
Další zprávy v mainstreamových médiích naznačují, že záležitost byla skutečně utajena. Například bývalý příslušník námořnictva již dříve veřejně revidoval nebo upřesnil svou zprávu a jiný muž, který odhalil sexuální gang s dětmi v Tucsonu, byl zatčen a uvězněn. Ten také uvedl, že celý skandál byl ututlán, a jmenoval seznam osob a organizací, které se na ututlání podílely, včetně FBI, starosty Tucsonu (Jonathana Rothschilda), Hillary Clintonové a společnosti Cemex (zdroj).?
Investiční společnost Bronfman E.L. Rothschild skutečně vlastnila akcie společnosti Cemex, jak zjistil server bigleaguepolitics.com, a také zjistil, že Clare a Sara Bronfmanovy (sestry Matthewa Bronfmana, bývalého předsedy představenstva Bronfman E.L. Rothschild) hrály hlavní roli v kultu sexuálních otroků NXIVM (o tom rovněž informoval NY Post). Na konci roku 2018 společnost Bronfman E.L. Rothschild prodala své poslední akcie společnosti Cemex (zdroj). Sloučila se do nové společnosti Wealthspire Advisors.
Další myšlenky:
Beton má také tu vlastnost, že nás odděluje od zemských energií. Pokud chodíte bosí po trávě nebo po zemi, jste uzemněni a naplníte se záporně nabitými ionty, které jsou pro nás dobré. Kritici by si mohli myslet, že k výrobě betonu se používá zvířecí krev. Mohu jen namítnout, že i když se nepoužívá lidská krev, ale zvířecí, jsme stále obklopeni energií utrpení a smrti. To nás neustále okrádá o životní energii a živí temné síly jako perpetuum mobile! V tomto systému, v tomto matrixu máme co do činění s kultem smrti! V kostelech a katedrálách (a jistě i v mnoha dalších budovách) bývaly zazděny lidské kosti. Mafiánské organizace zazdívají své oběti a mafie je zase nedílnou součástí sítě iluminátů s velmi úzkými vazbami na Vatikán.
https://connectiv.events/skandal-blut-als-bindemittel-in…/?
? Beton.
Naprosto normální věc.
Používá se k výrobě domů a budov, které potřebujeme, mnohé z nich jsou pozůstatky dávné civilizace, které se dochovaly dodnes, jen byly upraveny, přestavěny nebo zbourány a nahrazeny novými či replikami, jen s tím rozdílem, že byly pečlivě restaurovány pomocí technologie kultu.
Celá naše země je potřísněna krví a zahalena černou magií. Vědci tvrdí, že přidání krve do betonu je římský recept, ale je to pravda jen z části,
pojem římská kultura je zavádějící, protože neexistovala. To, co vidíte dnes, fungování Evropské unie, to byl vlastně pojem Římská říše, okupovaná, zotročená území národů s lidmi a architekturou vytvořenou Antiky.
Satani nejen vyhnali, ale také vytvořili globální katastrofy, ať už útoky z vesmíru nebo války, zničili civilizace jadernými válkami, které měly za následek obrovské záplavy a zemětřesení a po zkáze přichází co??? Zkáza!!
Naši předkové nepřinášeli žádné krvavé oběti, jak je tedy možné, že se krev dostala do betonu jako pojivo????.
Když se stavěla nemocnice v Banské Bystrici. Tak se mezi lidmi povídalo, že v základech jsou lidé, nemocnici stavěli seriózní lidé a stalo se, že omylem něco zalévali betonem a museli to rozbít a našli tam těla, samozřejmě se vše ututlalo, nemocnice stojí a lidé tam chodí už 10 let,
kdy tam byla těla-oběti, byla jen tam??? Nebo byla součástí “receptu” i v jiných budovách? černá magie potřebuje krev, když už víte, že žijeme pod vládou psychopatů, vy systému zločinců, kteří se za nic nestydí, betonárny na Slovensku a v Čechách mají německé majitele a mají platný patent na přidávání krve do betonu, když už víte o hrůzách, které se děly v podzemí, když už víte, že se přidávala do potravin, jste stále přesvědčeni, že krev je “jen” zvířecí??
Katolická církev a politika Vatikánu, která spolupracuje s gnostiky a drží se eugeniky, byla vždy esteticky příjemná mezi lidmi upustila od zaručeného poselství, že i dřevo natřené krví je “věčné”, a tak si zbožní lidé natírali svá dřevěná obydlí “krví”, aby byla věčná.
V jakém světě žijeme????
Je nejvyšší čas se probudit!!!!!
(Alex)
[ Album ]
❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ❗️❗️ℹ️ ???
01.04.22 MASIVNÍ ČIŠTĚNÍ PODZEMÍ (DUMB)
Hloubka 2 km, co to znamená? ……. od INSIDERA:
“V hloubce 2 km jsou kontrolní body mezi podsvětím a horním světem. To vím z první ruky, lépe řečeno ze 4 prvních rukou.
Jeden můj kamarád, se kterým jsem se kdysi stýkal, mi řekl, že pracuje v zásobovací službě pro armádu. Musel jít s náklaďákem 4 až 5 km do hory, která je asi 2 km hluboká. Byly tam senzory, které říkaly, že je to člověk nebo repto, mají skener, musel tam odevzdat náklaďák, do hory se vjelo restaurací, jeskyně byla obrovská, asi 80 metrů vysoká a velmi prostorná, protože tam bylo několik náklaďáků, které tam převážely různé věci. O nákladu nesměl nic vědět. Každopádně další převzal kamion na 3 hodiny. Řekl mi, že značka, kterou vezli, byl nedokončený trojúhelník. Nyní vidíme, že tato kontrolní stanoviště jsou zničena. To je dobré znamení, velmi dobré, to znamená, že vjezdy budou zničeny.”
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/23734
✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
‼️ Bude nasledovat dlouhe vlakno, ve kterem je vysvetleno vse ohledne paralelnich (skenovacich) letu, ktere tady casto davam. Doufam, ze tim odpovim na dotazy, ktere jste mi zasilali…….. info jsem nasla na nemeckem netu a prelozila……
?1. ✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
◾️ Radar – co to vlastně znamená? Radar je zkratka pro “radio detection and ranging” nebo “radio aircraft detection and ranging”. Radar označuje různé metody a zařízení pro detekci a měření vzdálenosti založené na elektromagnetických vlnách v oblasti rádiových frekvencí.
◾️ Proč jsou radarové systémy potřebné? Aby řídící letového provozu mohli účinně regulovat tratě, aby letadla musela co nejméně vyčkávat a především aby se vyhnula nebezpečným situacím ve vzdušném prostoru.
◾️ Kdo monitoruje vzdušný prostor? To zajišťují jak řídící letového provozu, tak automatické systémy v letadlech, které přenášejí polohu a základní údaje mimo jiné do datových center německého poskytovatele letových navigačních služeb DFS. Jak řídící na letištní věži, tak velitelé operací ve vojenském sektoru sledují polohu svých letadel, vrtulníků a dalších letadel na mnoha obrazovkách.
◾️ Takto lze zjistit, kde se letadlo nachází. Pro lokalizaci letadla je v letadle instalován vysílač/dekodér, přijímače na zemi vyhodnocují signály z dekodéru. Ty se zobrazují na obrazovce prostřednictvím odpovídající přenosové metody, např. ADS-B.
◾️ Co je ADS-B? Automatický závislý dohled – Broadcast je metoda přenosu aktualizačních veličin a veličin pohybu letadel, která zviditelňuje pohyby letadel ve vzdušném prostoru.
◾️ Existují i jiné metody? ADS-B je jednou z přenosových metod pro pozorování vzdušného prostoru. Dalšími metodami jsou například “MLAT” nebo “Mode-S”, které využívají sekundární radar.
◾️ Jak zjistím pohyby letadel? ADS-Bexchange je bezplatná platforma, radarbox, planefinder, flightaware mají někdy také pokročilé vyhledávací funkce, odkazy na databáze historie letů, ale ty jsou spojeny s placenými službami.?
?2. ✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
◾️ Co létá? Především je na obrazovce aplikace radaru spousta objektů. Většina z nich jsou sportovní letadla, osobní letadla, nákladní letadla.
◾️ Mezi nimi se nachází mnoho malých dvoumotorových letadel Learjet, Gulfstream, Dassault Falcon a dalších výrobců, která ještě před několika lety využívali téměř výhradně bohatí a krásní lidé, obchodníci a podnikatelé. V současné době používají velké množství strojů bílé klobouky.
◾️ Malé procento viditelných letů v radarové aplikaci je označeno jako vojenská letadla. Převážně dopravní letadla, jako je Airbus A400M, Lockheed C-130 Hercules nebo Boeing C-17 Globemaster. Pak jsou tu tankery, průzkumné a průzkumné letouny, ” hlučná letadla” – stíhačky Typhoon, Tornado, Falcon (Sokol) nebo Eagle (Orel).
◾️ K vidění jsou samozřejmě také vrtulníky. Civilní lety s Airbusem Eurocopters, lety ADAC a DFR, spolkové a zemské policie a také vojenské lety, které jsou často prováděny s transportními vrtulníky NH-90, Sikorsky CH-53 (Sea Stallion) nebo bojovými vrtulníky H-60 (Blackhawk) či H-64 (Apache).
◾️ Kdo řídí vojenské letadlo a co dělá? Existuje jednotka připravenosti k letu, která zahrnuje například Airbus A340 16+01 nebo Bombardier BD-700 14+02. Oba letouny jsou k vidění poměrně často. Letadla jsou využívána pro reprezentační úkoly i pro přepravu vyjednávacích týmů. Dopravní letouny dopravují materiál a posádky na místa jejich působení nebo je opět vyzvedávají. Tankovací letouny se starají o doplňování paliva ve vzduchu pro všechny letouny, zejména pro proudové stíhačky. Průzkumné a průzkumné letouny, jak už název napovídá, musí shromažďovat informace nad oblastí, kde byla zjištěna situace ohrožení, a co nejefektivněji a nejrychleji problém eliminovat.
◾️ Jsou to všechno stroje Bundeswehru? Od začátku “cvičení” Defender 2020 zde bylo několik set tisíc mužů z amerických jednotek a většinu viditelných letů provádějí americké jednotky. Lze předpokládat, že letadla Flugbereitschaftu pilotují také američtí piloti a/nebo bílé klobouky (s licencí ?).
◾️ Co je to letka? Letka je skupina, operační jednotka. Letadla s odpovídajícím personálem, který je může obsluhovat – tj. piloti a pozemní podpora. V Německu je šest letek
◾️ Které (letky) to jsou? V rámci letectva existuje pět taktických jednotek a jedna logistická jednotka. Logistická letka LTG-62 se nachází ve Wunstorfu u Hannoveru. Dopravní služby jsou v současné době zajišťovány pouze letouny Airbus A400M, brzy přibudou letouny Lockheed C-130. O dalších místech se pak jedná. Pět míst, kde jsou umístěny jednotky stíhacích letounů, jsou Neuburg/Manching (TLwg-74), Laage (TLwg-73), Jagel (TLwg-51), Nörvenich (TLwg-31), Büchel (TLwg-33).
◾️ Proč taktické letky, jaké jsou jejich úkoly? V minulosti byly tyto jednotky využívány k obraně proti objektům pronikajícím do německého vzdušného prostoru a ve známých zahraničních válečných misích s německou účastí, jako byla válka v Iráku 1+2 a válka v Jugoslávii. Válečná mašinérie Deep State. Od začátku “cvičení” byly stíhačky využívány jak k průzkumu, tak k odstraňování rozpoznaných hrozeb v podzemí.?
?3. ✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
◾️ Co jsou to stíhačky? Stíhací letouny, nebo jak se ve vojenské hantýrce říká: čmelák vzdušné nadvlády ? jsou letouny, které mají čelit útokům na suverenitu země, tedy tzv. narušení vzdušného prostoru, nebo jednoduše útočit na nepřátelské cíle ze vzduchu. Ostatní létající objekty (rakety, letadla, protiletadlové střely) i pozemní cíle.
◾️ Jaké typy letadel létají v německém letectvu? Německé letectvo má na pěti místech rozmístěny taktické letky, z nichž každá má kontingent tuctu stíhacích letounů připravených k letu, v současnosti jich je podstatně více. Největší (kvantitativní) podíl na tom má Typhoon, který vyvíjí konsorcium společností včetně Airbus EADS, odtud název projektu Eurofighter. Tornado, vyvinuté v 70. letech minulého století společností Panavia (rovněž evropské konsorcium), se však opět velmi aktivně používá i v Německu.
◾️ Proč se Tornádo stále používá – vždyť už je tak staré? Dobrá otázka, nemám na ni věrohodnou odpověď. Musí umět něco, co bude potřeba i v příštích letech, protože už několik let probíhá reaktivace stávajících strojů. Mnoho Tornad již prošlo generální opravou a postupně se instalují nové technologie – počínaje novými systémovými displeji v kokpitu, dekodéry podporujícími ADS-B a Mode-S a úpravou nosičů zbraňových systémů. Díky tomu jsou kompatibilní se systémy Typhoon a Falcon.
◾️ Proč letectvo nemá ve svém inventáři letouny F-16 nebo F-18? Protože americká korporace rozhodovala o tom, kdo co v Evropě dostane, a Německa se na jeho přání neptala kvůli jeho trvajícímu okupačnímu statusu. Belgičané a Nizozemci používají F-16 Falcon, Švýcaři starou verzi F-18 Hornet z 80. let, která je však vždy technicky modernizovaná.
◾️ Je Hercules stíhací nebo dopravní letoun? Existuje mnoho verzí letounu Lockheed C-130, který se vyrábí nepřetržitě od roku 1966, dokonce i civilní verze pro přepravu nákladu. Mnoho vrtulových letadel se používá také pro vojenské účely, zejména pro přepravu nákladu. Existují však také stroje speciálně vybavené pro vzdušný boj, známé jako C-130J, které mají často další názvy, jako například Combat Sent.?
?4. ✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
◾️ Co jsou to průzkumná letadla? Letouny, které mají specifickou radarovou nebo fotografickou technologii pro vytváření snímků v místech, kde předpokládají, že se nachází nepřítel, nebo pro detekci umístění neviditelných objektů (pomocí radaru). O technologii, která se v současnosti používá, můžeme jen spekulovat. Používá se jich podstatně více, než víme.
◾️ Jaké typy lze vidět? Průzkumné letouny mohou být často vídané skenovací letouny, např. Piper Seneca, Diamond Guardian, Partenavia P-68 – ale samozřejmě také velká zařízení typu Boeing Pegasus, Boeing KC-135, které mohou být použity jako tankery, nebo Boeing E3C či E3F, známé také jako Sentry nebo AWACS.
◾️ Co dělá Sentry? Sentry je průzkumný letoun se zaměřením na radarový průzkum – tj. detekci neviditelných objektů s obrovským dosahem detekce kolem 500 kilometrů.
◾️ Kdo vlastní Sentry? Proč letí do Lucemburska a startují z Holandska? Výborná otázka – měla by být položena Jensu Stoltenbergovi…. jistě má účetní důvody, proč jsou ty které jednotky umístěny na tom kterém místě, a to i s ohledem na skutečnost, že stará struktura US Corp je stále přítomna.
◾️ Existují nějaké speciální typy a co dělají? Speciální mise plní následující letouny: Vyhledávání ponorek a pozemních anomálií: Lockheed P-3 Orion (vrtulové letadlo), Boeing P-8 Poseidon.
Radioaktivita, operační středisko a radarové zázemí: Boeing P-6 Mercury a vzácný host v Evropě: Boeing E4-B, známý také jako Nightwatch.
◾️ Co dělají bombardéry B-52? Jaké úkoly v současnosti plní Boeingy B-52 v Evropě, není tak snadné objasnit. Máme silné podezření, že tato opravdu velká letadla mají na palubě generátory pro výrobu smrtících, neviditelných laserových děl, která se používají k ničení podzemních tunelových systémů.
◾️ Co je vizualizace bojiště? Zobrazení na bojišti se dříve používalo především pro výcvik pilotů k simulaci nepřítele. Za tímto účelem byly letouny vybaveny odpovídajícími značkami, které musely být “zasaženy”. Téměř jako Pokémon. Dnes jsou bitevní ukázkové letouny v provozu téměř nepřetržitě, ale jen zřídka tam, kde jejich kamarádi “cvičí”, což je jistě dáno tím, že se bitevní ukázkové letouny podílely také na průzkumu, rozvědce a odhalování hrozeb.
◾️ Patří všechny vojenské vrtulníky letectvu? To se liší, existují také jednotky, které jsou přiděleny námořnictvu nebo armádě.
◾️ Je V-22 Osprey vrtulník nebo letadlo? Boeing V-22 Osprey je sklápěcí konvertoplán. V-22 může vzlétat a přistávat VTOL, tj. vertikálně, a také STOL, tj. vzlétat a přistávat na krátkou vzdálenost – například na letadlové lodi. První let se uskutečnil v roce 1989, NAVY a USAF začaly Osprey zavádět v roce 2005.?
?5. ✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
◾️ Co znamenají číslice v radarové aplikaci pro letadlo? Šestimístná posloupnost čísel a písmen představuje kód ICAO, podle kterého lze letadlo jednoznačně identifikovat; viditelné jméno odpovídá tomuto identifikátoru a obvykle se liší od registrace pouze v případě vojenských letů nebo významných osobností. Letadla německých ozbrojených sil mají vždy registraci dvou číslic, uprostřed křížek, který se v aplikaci zobrazuje jako “+” a opět dvě číslice. U letadel NAVY / USAF má tato registrace až na výjimky vždy šest nebo sedm číslic, které začínají dvěma číslicemi a pomlčkou.
◾️Kolik základen mají Američané na německém území? Největší americkou základnou je základna v Ramsteinu u Kaiserslauternu, ale ve Spangdahlem je také základna USAF, tedy amerického letectva. Základna je domovem 52. stíhacího křídla USAF (jednotky) stíhaček Falcon, známých také jako F-16. Výrobcem modelu Falcon je společnost General Dynamic. Další základnou je Illesheim ve Francích. To je “domov” letounů Chinook – Boeing H-47, známých také jako “létající banány”, a Sikorsky H-60, známých také jako Blackhawk. Stuttgartské letiště má od svého vybudování civilní a vojenskou část, kterou od roku 1945 spravuje americká armáda.
◾️ Mají stíhačky něco společného se zařízením tunelu? Letadla na dálku odpalují nálože, které tam předtím umístily speciální jednotky, nebo používají cílené zvukové, laserové a přímé energetické zbraně (DEW), které v hloubce rozbíjejí beton, taví kov nebo záměrně vyvolávají tlakové vlny, které vnímáme jako otřesy na zemském povrchu.
◾️ S čím bojují? V podzemních zařízeních se nacházely entity, bytosti nelidské povahy, z nichž mnohé byly reptiloidní a živily se negativní energií lidí. Mnohé z těchto entit také přímo pohltily lidi. Tato zařízení jsou již nejméně deset let kousek po kousku rekultivována a ničena. Většina tunelů byla od těchto temných entit vyčištěna.
◾️ Co je to DUMB? DUMB je zkratka pro hlubokou podzemní vojenskou základnu. pokud bylo v systémech tunelů vybudováno několik takových zařízení, jedná se o DUMB.
◾️ Kdo tato zařízení provozuje? To, co byly reptiloidní bytosti, drakoniáni, rovněž mimozemské bytosti, které považovaly lidské rasy za potravu stejně jako reptoři metabolizující na Zemi, za prostředek obživy.
◾️ Co bylo provedeno v zařízeních? O tom je spousta filmového materiálu, zkrátka o všem, co lidské rasy a další živé bytosti žijící na zemi i pod ní otravuje nebo zabíjí. Kromě toho genové laboratoře, také pro chov biorobotů, výrobu andrenochromů a zpracování vždy čerstvě ukradených lidských dětí. 800 000 dětí ročně jen tak nezmizí, nevinně skončily v zařízeních vládců jako potrava, pro rituály, jako náhradní díly, jako zboží.
◾️ Proč jsme o tom nic neslyšeli nebo jsme toho slyšeli tak málo? Protože všechny oblasti života byly po staletí, ne-li tisíciletí, infiltrovány těmito důkladně zlovolnými bytostmi a pyramidy moci byly dosahovány po celé generace s mnoha bezpečnostními opatřeními. Zotročení lidstva bylo po tisíciletí zdokonalováno, lidé byli programováni a odpojováni od božského spojení.
božské spojení. Vy, kteří toto čtete, jste ji znovu objevili. Toto božské spojení bude od nynějška vaším společníkem. Už nikdy nebudete sami.
✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
? Budou nasledovat typy letadel a vrtulniku
Airbus A400M des LTG-62 ve Wunstorfu
Airbus A340 MRTT
Boeing B-52 (Lajes Airfiled)
Boeing C-17 Globemaster III
Boeing E-3CF ZH106 RAF (Sentry)
Boeing E-4B “Noční hlídka”
Boeing E-6B Mercury
Boeing KC-135 R/T
Boeing KC-46 “Pegasus”
Boeing P-8A “Poseidon”
? obrazky jsou zde ?
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/305
✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️
General Dynamics F-16C (Falcon) 52. FW Spangdahlem
Lockheed C-5 Galaxy
Lockheed-Martin F-35B (Lightning)
Lockheed-Martin F-22 (Raptor)
Lockheed P-3 Orion 60+03
McDonell Douglas F-15E 48th FW Lakenheath
McDonell Douglas KC-10
Northrop B-2
Panavia Tornado IDS 45+67
Eurofighter Typhoon 31+48
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/30523
✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️
Boeing RC-135V
Airbus A310 MRTT 10+25
Airbus A310 MRTT 10+26
Boeing VC-25 Air Force One
Boeing E-4B 73-1676
Boeing VC-32 98-0002
Gulfstream C-37B 04-1778
Aerospatiale AS-332 Super Puma
Aerospatiale AS-350
Aerospatiale AS-550 “Fennec”
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/30533
✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️✈️ℹ️
Airbus Eurocopter EC-145
Airbus Eurocopter EC-155 “Dauphine”
Bell JetRanger III (206B)
Boeing AH-64 “Apache
Boeing E/A-18G “Growler
Boeing V-22 “Osprey
Eurocopter AS-665 “Tiger
MDD F/A-18C Hornet Švýcarské letectvo
NH-90 TTH-2 Německá armáda
Sikorsky CH-53 “Sea Stallion” Německá armáda
Sikorsky H-60 “Blackhawk” NAVY
Boeing H-47 “Chinook
https://t.me/BN4JeyTQ6RVkMTNk/30549
? Kéž bych vám mohla říct, abyste to všechno ignorovali, žili si svůj život, věnovali se svým záležitostem a byli šťastní, ale to je to, co nás sem dostalo, a pokud budeme věci dál ignorovat, skončíme tak, že nebudeme vlastnit nic, a ne, nebudeme šťastní, a ne, nemám rád brouky, a ne, nechci být nevolníkem s mizerným základním příjmem.
Čas nevědomé blaženosti skončil, bavili nás nesmysly, abychom neviděli, co se skutečně děje, ale krůček po krůčku, centimetr po centimetru nás obklíčili, uvěznili, otrávili, vymyli mozek a zhypnotizovali, abychom uvěřili, že takhle to musí být.
Už nemáme čas na nevědomost, musíme se podívat pravdě do očí, čelit realitě a zbourat zdi našeho mentálního vězení, jako to udělal Jozue u Jericha. Musíme hlasitě a zřetelně zatroubit, ne jen 7, ale 7 miliard z nás, a zdi matrixu padnou v mžiku oka.
Tuto bitvu vyhrajeme pomocí znalostí, vědomí, odvahy a víry. Zvítězíme spravedlivě, přesvědčivě, odhodlaně a s láskou.
Už si nemůžeme dovolit strkat hlavu do písku, už nemůžeme předstírat, že za nás bojují jiní, a už se nemůžeme domnívat, že všechno bude v pořádku, pokud se sami nepřičiníme.
Můžeme a musíme přispět k pozitivní změně tím, že se změníme, že pozvedneme hlas, že se nepodřídíme, že řekneme “ne”, že se přihlásíme ke své suverenitě, že necháme zazářit své světlo a že budeme zpívat v souladu se symfonií Stvořitele.
Ti, kteří se rozhodli věřit lžím, kteří si zvolili snadnou cestu podřízení se, kteří se nechali vést strachem, kteří ignorovali svůj lepší úsudek, kteří neposlouchali svou intuici, mají nyní v žilách jed a před sebou těžší cestu. Pomozme jim uzdravit se, varovat ostatní a zachránit děti. Nastal čas.
Máme poslání, máme povinnost, musíme získat znalosti, abychom zachránili sebe i všechny kolem nás. Sázejte dál semínka, svítíte dál svým světlem a zpíváte píseň života, lásky a svobody.
❤️❤️❤️ Laura
Info od Marty
Zdroj:
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.