Evropská komise rozhodla…. Vždy, když se objeví takovéto prohlášení, je třeba zbystřit. Nikým nevolená instituce zásadně mění život velké části Evropanů a dělá jim z něj doslova peklo. Leyenová je zdatným nástupcem svého předchůdce a alkoholika Junckera. Je zvláštní, jak moc může vrcholný eurounijní orgán likvidovat donedávna vyspělou Evropu.

  Zelená cesta nastoupená státy Evropské unie postrádá opodstatnění. Vymyšlená ekologická krize postihující svět je pouhým nástrojem k ožebračování obyvatel Starého kontinentu. Opakovali bychom se tvrzením o problémech Afriky a Asie s odpadovým hospodářstvím, můžeme se rozčilovat nad všude přítomným plastem, ale neustále opakované mantře o škodlivosti CO2 v ovzduší se musíme smát. Smích nás přejde ve chvíli, kdy obchodníci s emisními povolenkami neskutečně bohatnou a všichni ostatní nesmírně chudnou. A aby se nůžky rozevíraly ještě více, přeplácení lobbisté zastupující povolenkovou mafii prosadili další rozšíření sféry, kterou obchod s iluzí postihne. Na řadu se dostávají doprava a vytápění budov.

Doprava je zásadním odvětvím znamenajícím rozvoj a existenci evropských národů. Nejde jen o osobní vozidla, ale především o nákladní, kamionovou a železniční dopravu. Ani ta letecká není nepodstatná, tedy pokud vynecháme nesmyslné cesty politiků kázajících vodu, ale ve velkém lemtajících víno. Ti největší hlasatelé potřeby omezit zplodiny létají křížem krážem světem, dovolené tráví na jachtách a rozhodně ve svých sídlech nemrznou. Mají natolik vysoké platy, že na ně důsledky jimi prosazovaného Green Dealu nijak nedopadají a před rezidencemi jim parkují velké luxusní limuzíny. Také válka, kterou v podstatě podporují, je vedena vojenskou technikou, o níž se nedá říct, že by byla k přírodě nejšetrnější.

Evropa má být dle Evropské komise v oblasti ochrany ovzduší v čele světa. Kdybychom nevěděli, že cílem není krásně kvetoucí světadíl, ale jde o zotročení jeho obyvatelstva a vysátí veškerého majetku ze střední a nižší vrstvy, mohli bychom si myslet, že jde o krásnou ideu. Nejde. Ropný průmysl dostal zásadní ránu podporou liberálů poskytnutou Ukrajině, i přesto pokles spotřeby pohonných hmot a paliv není nijak patrný. Ropa a plyn do Evropy tečou dále, jen obloukem a za mnohem více peněz. Drahá elektřina, jejíž cena je uměle šroubována do nebeských výšin, potápí průmysl, což nahrává jak Spojeným státům, tak i Číně a Indii. Automobilový svět se díky idiotismu v Bruselu stává žebrákem v rohu a místo aby byl v Evropě na prvních místech ve světové produkci, opouští u evropských značek vynikající a technologicky vymazlené spalovací motory, aby je nahradil naprosto pro život nepraktickými elektromotory a těžkými bateriemi. Ani tady nejde o čistotu ovzduší, protože potřebnou elektřinu musí někdo vyrábět, se ztrátou expedovat, a nakonec složitou infrastrukturou rozvést ke každému takovému pojízdnému vysavači. Jistě, těm, kteří denně ujedou 40 km, k životu takový krám stačí. Kdo však jezdí větší denní porce, či snad musí být schopný pružně reagovat a počítat s tím, že musí najednou odjet někam dále, pro toho je elektronesmysl doslova strašákem.

O nákladní dopravě poté nemá cenu ani hovořit, protože produktivita kamionové a stavební sekce by byla třetinová. Vše by se prodlužovalo, zboží by bylo částečně znehodnocováno. Když už jsme zmínili stavebnictví, bagr či jeřáb na elektřinu jsou úsměvnou historkou. Jistě, elektřina může být budoucností lidstva, ovšem prozatím s ní neumíme dostatečně pracovat a její progres by měl být přirozený. Což není a lidem už to dochází. Navíc, ještě pikantnější jsou emisní povolenky na vytápění budov. Máme snad pykat za to, že nebydlíme v Africe? Elektrické vytápění je vzhledem k cenám elektřiny, ztrátám při distribuci a její výrobě neekologické, zateplování domů přímo vraždou přírody jak výrobou izolací, tak i její budoucí likvidací. Solární panely jsou neefektivní a opět… jejich výroba i likvidace ničemu nepomohou, dále uložiště jsou baterie, o nichž jen idiot může prohlašovat, že je bude mít příroda jakkoliv ráda. Větrné elektrárny jsou nákladné při výrobě, použité listy rotorů z pryskyřice s poločasem rozpadu 1000 let zahrabávají do země, a ještě je jejich provoz nebezpečný pro živočichy a tzv. stín za nimi způsobuje sucho a klimatické změny. Takto získávaná elektřina je prostě průšvih.

Emisní povolenky jsou tak jen vydíracím a k zisku malé skupiny vedoucím nástrojem. Nám všem zdražují život, omezují ho a znehodnocují to, co jsme vytvořili. Majitelé domů i automobilů jsou pro evropské a všeho schopné liberály dojnou krávou a zdrojem možných obrovských příjmů. Stávající eurokomisaři a europoslanci mají omezenou dobu, po kterou mohou škodit. Ta se jim značně krátí, snaží se jí však plně využít. Zajistit sebe, své rodiny, připravit si vyhřátá místa. Právě tak vypadá důvod, proč se vše toto děje. Vládnou nám zločinci, velcí obchodníci a defraudanti. Jak dlouho je míníte ještě poslouchat?

https://cz24.news/jindrich-kulhavy-podvod-zvany-emisni-povolenky/

AUTOR: Jindřich Kulhavý

ZDROJ