image34Protiproud od začátku naši veřejnost varuje: Jde v první řadě o byznys, který se neštítí ničeho. Jde však také, jak jsme správně předpokládali, ještě o mnohem víc. Kampaň má mnohem hlubší zakotvení – a nesmí ji nic narušit. Ženy musejí být jednohlasně mystifikovány. Na celé „operaci“ proto spolupracují nejen soukromá, ale stejně tak veřejnoprávní média. Čerstvá zkušenost:

Česká televize připravovala do nedělního pořadu 168 hodin pochopitelně i téma Jolie. Velmi usilovala o to, aby v pořadu vystoupil také šéfredaktor Protiproudu Petr Hájek, autor článku, který vzbudil rozruch, protože se mainstreamovým lžím postavil. Jeho vyjádření televize sice natočila, ale neodvysílala. Hádejte proč?

My to ale samozřejmě nevzdáváme. Veřejnost musí mít alespoň někde možnost dozvědět se, jak nebezpečnou hru s ní mainstream hraje. Dnes proto přinášíme nezávislé skandální informace přímo ze Spojených států, kde celá tato cynická kampaň vznikla. A další souvislosti budeme dále zveřejňovat.

A teď již první část odhalení a investigace Mika Adamse. Autor je kromě jiného vydavatelem významného internetového časopisu NaturalNews.com

V pozadí víc než jen biliony dolarů

Oznámení Angeliny Jolie, že hodlá podstoupit oboustrannou mastektomii (chirurgické odnětí prsu), přestože rakovinu prsu nemá, není onou nevinnou, spontánní, „statečnou volbou“, jak celou věc vylíčila mainstreamová media. Časopis NaturalNews zjistil, že vše souvisí jednak s PR kampaní komerčních firem, plánovanou mnoho měsíců dopředu, ale také s očekávaným rozhodnutím Nejvyššího soudu USA o legálnosti patentu na lidský gen ovlivňující vznik rakoviny prsu, nazvaný BRCA1.

Zkoumání této kauzy se mainstreamová media pečlivě vyhýbají. V pozadí této kauzy, objevíte totiž brzy mnohem víc než jen nevinně vyhlížející ženu, která dospěla k nějaké „volbě“. To, oč tu jde, jsou bilionové zisky plynoucí z pečlivě naplánované a naaranžované PR kampaně, jejímž cílem je manipulace myšlením žen.

Vybroušený článek v New York Times

Indicie byly jasné hned od počátku: Angelinin stylisticky vybroušený článek v New York Times, evidentně napsaný firemním odborníkem, zaklínající se politicky zbarveným klíčovým slovem „volba“. Je jasné, že byla kýmsi instruována nejen ona, ale i její manžel Brad Pitt, který pečlivě popisuje celou záležitost s použitím slov jako „silnější“, „hrdost“ a „rodina“.

“Statečná volba”

Skutečným důkazem je však skutečnost, že Angelinino zdánlivě spontánní rozhodnutí se ještě týž týden magicky objevilo na obálce časopisu People Magazine – časopisu, jehož finální podoba jde do tisku tři týdny předtím, než se objeví na stáncích. Nepřekvapí ani, že v titulcích na obálce se vyskytují stejné formulace jako v komentáři otištěném v New York Times „JEJÍ STATEČNÁ VOLBA“ a „BYLO TO SPRÁVNÉ ROZHODNUTÍ“, který celou kampaň zahájil.

Už to samo o sobě dokazuje, že Angelinino oznámení nebylo spontánní. Že šlo o důkladně naplánovanou PR kampaň s pečlivě formulovanými sděleními, jejichž cílem a smyslem bylo ovlivnit veřejné mínění. A co že by se herečka snažila ovlivnit? Biliónové zisky firem.

Čtyřnásobný okamžitý dopad kampaně

1) Angelina Jolie způsobila, že ženy po celém světě dostaly hrůzu z rakoviny prsu v důsledku publikace nepravdivých statistik, které nutně vyvolají strach kohokoli, kdo má prsa (vysvětlení níže).

2) Způsobila, že ženy se začaly okamžitě horečně objednávat na testy na BRCA1. Tyto testy jsou „čirou náhodou“ patentovány společností s názvem Myriad Genetics. Protože test je již patentován, může stát tři až čtyři tisíce dolarů – na osobu. Už samotné testování tedy přestavuje multibilionový trh. Ale pozor: Patent ještě musí schválit americký Nejvyšší soud, který bude rozhodovat v nejbližší době.

3) Způsobila, že akcie firmy Myriad Genetics (MYGN) okamžitě závratně stouply a dosáhly svého ročního maxima. „Akcie Myriadu při úterní uzávěrce na burze stouply o tři procenta v důsledku uveřejnění článku v New York Times“, informuje  MarketWatch.com.

4) Přiměla veřejnost, aby začala ovlivňovat nadcházející rozhodnutí amerického Nejvyššího soudu, aby rozhodl ve prospěch návrhu, že komerční firmy mohou vlastnit lidské geny (více opět níže).

Ženy z celého světa jsou manipulovány, aby podporovaly Angelinu Jolie. Nemají ani tušení, že ve skutečnosti jim Angelina prodává produkty komerčního rakovinového průmyslu. Ale abychom v celé úplnosti pochopili, co se to tady vlastně děje, musíme jít ještě mnohem hlouběji.

Akcie firmy Myriad Genetics závratně stoupají. Obamova „zdravotní reforma“ napumpuje do jejích kapes miliardy dolarů.

„Firma Myriad Genetics (MYGN) se sídlem v Salt Lake City je držitelem patentu na test, který údajně potvrdil, že slavná herečka má 87 procentní pravděpodobnost budoucí rakoviny prsu,“ upozorňuje MarketWatch.com.

To je však pouhý začátek astronomického byznysu. Pokud se americký Nejvyšší soud nechá ovlivnit a podpoří patent firmy Myriad, vznikne v následujících letech průmysl, jehož zisky se budou počítat na miliardy dolarů. Co víc, Myriad Genetics je podle finančních médií údajně „zralý pro fúzi“, protože je součástí veřejnosti téměř neznámého obchodu s lidským genomem.

„Největší světový výrobce testů a nástrojů pro analýzu DNA, Life Technologies Corp. prohlásil, že společnost za rekordních 13,6 miliard dolarů získá firma Thermo Fischer Scientific,“ informuje MarketWatch.com. „Závod, který nabral obrátky před 26 lety se ještě zintenzivnil nyní, kdy i mnohé zahraniční vlády a soukromé společnosti chtějí společně se Spojenými státy financovat zmapování všech lidských genomů. Vzhledem k tomu vlna slučování a akvizic v genetickém průmyslu neuvěřitelně zvýšila zisky. “

Čím výše stoupnou akcie Myriad Genetics, tím výnosnější bude zamýšlená fúze pro její současné vlastníky. Reklamní klip Angeliny Jolie tedy okamžitě generoval milionů dolarů těm, kteří doufají v patentování monopolu na rakovinné buňky v prsou žen. Náhoda?

Obama nutí daňové poplatníky platit za testy na BRCA – další vládní dárek bohatým firmám

Prezident Obama sice rád hovoří o „volném trhu“, ale ve skutečnosti se angažuje v těžkém „klientelistickém kapitalismu“. Rozdává peníze svým kamarádům z komerčních firem, expertům z Wall Street a bohatým sponzorům volebních kampaní. Součástí Obamovy takzvané reformy zdravotnictví je i zákon o „dostupnosti péče“ (Affordable Care Act), který ovšem nutí daňové poplatníky hradit právě genetické testy na BRCA1!

Jinak řečeno, Myriad Genetics je v očekávání nebeské many v podobě zisků garantovaných vládou a prosazených do povědomí veřejnosti kampaní „medicínského teroru“, jehož ikonou se aktuálně stala Angelina Jolie a hlavním spouštěčem New York Times. Všechno souvisí se vším.

Jde o velký koordinovaný výprodej žen komerčním firmám, s nástroji na manipulaci žen a jejich zotročování pod známou hlavičkou „dobra“. Stačí se však podívat jen kousek za oponu:  Angelina Jolie je hlavní mluvčí Spojených národů, organizace, která už byla přistižena při účasti v obchodu s dětskými sexuálními otroky a v obchodu s drogami. Jolie se samozřejmě ničeho takového neúčastní. Má jiný úkol: Ovlivnit ženy, aby se staly obětí komerční kampaně, která mění ženská těla v pohádkové zisky.

To je důvod, proč Nejvyšší soud USA rozhodne také o miliardách dolarů…

O čem se bude také rozhodovat? Jaká jsou skutečná rizika rakoviny prsu u žen? Umí je testování odhalit? Podvody se statistikami a nebezpečí mamografu. Jak opravdu snížit riziko fatálních chorob?

– pokračování –

Protiproud.cz