Ve svém prohlášení před Pontifikační akademií vědců 27.10. 2014 podpořil papež František názor, že mimozemský život – na který se odvolává jako na „bytosti vesmíru“ – se vyvinul způsoby, které souhlasí s plánem „božího Stvořitele“. Vysvětloval, jak katolická církev nahlíží na velký třesk a na vývoj jako na vědecký proces tvořící základy „plánu Stvořitele“. Papež František se oficiálně vzdálil myšlence „boha Stvořitele“ jako nějakého kouzelníka nebo umělce tvořícího vesmír všemocným činem za šest dní až směrem k více vědeckému pohledu, že Bůh pracuje záhadně za scénou, plánujíc vývoj života na Zemi a ve vesmíru. Papežův výrok odhaluje jeho pohled, tedy že inteligentní mimozemský život se vyvinul způsobem, který souhlasí s „plánem Stvořitele“, čímž umožňuje mimozemšťanům chovat se tak, že tento plán podporují. Papežův výrok je překvapující podporou myšlenky, že aktivity inteligentních mimozemských civilizací ve vesmíru mohou být součástí plánu „božího Stvořitele“. Proto výrok papeže Františka je přípravou katolického světa na to, že mimozemský život navštěvující náš svět v UFO může být součástí „plánu Stvořitele“. Papež František začal se svým pozoruhodným prohlášením nejprve zavrhnutím příliš zjednodušeného pohledu, stojícího za kreacionismem, kde Bůh stvořil vesmír za šest dní a nocí:

Když si čteme v Genesis popis stvoření, riskujeme, že si budeme představovat Boha jako nějakého kouzelníka s taktovkou schopnou učinit cokoli. Ale tak to není.“

Místo toho papež trval na podpoře vývojově dále posazeného, přátelštějšího pohledu, že „Bůh-stvořitel“ záhadně pracuje skrze přírodu:

Bůh a Kristus chodí s námi a jsou také přítomni v přírodě…vědci musejí být motivováni přesvědčením, že příroda skrývá ve svém evolučním mechanismu potencionality pro inteligenci a svobodu, abychom objevili a uvědomili si, že dosáhnout vývoje je v plánu Stvořitele.“

Papež pokračoval v diskusi o evoluci inteligentního mimozemského života, na který se odkazoval jako na „bytosti vesmíru“:

On stvořil bytosti a dovolil jim vyvíjet se podle vnitřních zákonů, které každému dal, takže byly schopny se vyvinout a dospět do úplnosti své bytosti. Bytostem vesmíru zároveň poskytl autonomii, kterou je ujistil o své nepřetržité přítomnosti, což je pro každého realitou. A tak tvoření pokračovalo po staletí a staletí, tisíciletí a tisíciletí, dokud se to nestalo tím, co známe dnes, přesně, protože Bůh není nějakým umělcem ani kouzelníkem, ale tvůrcem, který poskytuje bytostem všechny věci.“

Papežův výrok výslovně podporuje názor, že inteligentní mimozemský život se mohl vyvíjet na mnoha různých světech a dosáhnout „celistvosti bytosti“ a „autonomie“, což z něj činí živoucí součást „plánu stvořitele“. To naznačuje, že aktivity inteligentního mimozemského života po celém vesmíru mohou být podporovány katolickou církví jako shodující se s plánem „božího Stvořitele“. Je důležité nepodceňovat závažnost papežova výroku, protože podporuje radikální myšlenky inteligentního dizajnu, jako je mimozemský zásah do historie lidstva, což může být součást “plánu Stvořitele”. Například badatelé jako jsou Zecharia Sitchin či Arthur David Horn tvrdili, že se na tehdejších pozemských životních formách a primátech odehrála genetická manipulace inteligentními mimozemšťany. Tato radikální verze inteligentního dizajnu je nyní shodná s učením katolické církve – podle papežova prohlášení. Krom toho všudypřítomný jev UFO, který naznačuje, že mimozemský život navštěvuje a vzájemně působí s naším světem, může být také součástí plánu „boha Stvořitele“. Papežův výrok z 27. října 2014 je důkazem, že katolická církev připravuje svět na zásadní vývoj událostí, týkající se existence inteligentního mimozemského života.

Michael Salla, Ph.D. – 28. října 2014

Zdroj: http://www.exopolitika.cz/news/papez-uznava-vyvoj-mimozemskeho-zivota-a-aktivity-ufo-jako-soucast-boziho-plan/